Changing the mindset Geplaatst: 27 juni 2015 Delen Geplaatst: 27 juni 2015 Das balen.... was er al bang voor... Ik kan wachten;). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 27 juni 2015 Delen Geplaatst: 27 juni 2015 Wat zijn de concurrentren van de snugpack Stratosphere en waarom springt de snugpack Stratosphere er positief uit? Ook ik ben op zoek naar zo'n zak, heeft niet zo'n hast maar is wel nodig, en wil graag een goede keuze maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cobber Geplaatst: 12 juli 2015 Delen Geplaatst: 12 juli 2015 ik heb nog één te koop een enkelboogs van de KL. Dus mocht je belangstelling hebben! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 12 juli 2015 Delen Geplaatst: 12 juli 2015 Heb laatst een Goretex Bivy in MTP (Engelse leger) nieuw in de verpakking gekocht voor 45,- euro. Productiedatum 01-2015. Kwaliteit hoeft dus niet altijd geld te kosten gelukkig. Maar ben toch ook nieuwsgierig naar die Snugpak. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.