Dauntless Geplaatst: 27 december 2014 Delen Geplaatst: 27 december 2014 Na vandaag de eerste sneeuwman te bouwen dacht ik: Laten we ook eens iets prepperwaardig bouwen. Van het resultaat zal ik morgen een verslag en een foto tonen. Het is een uitgeholde sneeuwkubus van aan de buitenkant ongeveer 75 cmx 75 cmx 75 cm. Tussen de binnen en buitenkant zit er een laag sneeuw van 5 cm dik. Omdat sneeuw goed isoleert zou het geheel in principe als koel/ijskast (afhankelijk van de temperatuur) moeten werken. De test: Ik heb er net een Tupperwarepot vol ingevroren rijst met groenten ingestopt. Het wordt vannacht bij ons -5, dus het zou moeten werken. Morgenvroeg een foto van de ijskast zelf en het potje rijst. Mvg, Dauntless 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sqeaky Geplaatst: 27 december 2014 Delen Geplaatst: 27 december 2014 Ik ben benieuwd! Hier in het noorden is sneeuw helaas uitgebleven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 27 december 2014 Delen Geplaatst: 27 december 2014 @sqeaky je mag wel wat sneeuw van mij lenen ligt genoeg hier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 27 december 2014 Delen Geplaatst: 27 december 2014 Hier is de sneeuw alweer verdwenen . Ben benieuwd naar de test . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 27 december 2014 Delen Geplaatst: 27 december 2014 Hier is de sneeuw alweer verdwenen . Ben benieuwd naar de test . Er is er toch eentje met de wagen stevig uitgegleden in mijn straat over een laagje smeltende sneeuw... Afgaande op de man zijn taalgebruik, kwam hij rechtstreeks van het cafe... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 28 december 2014 Delen Geplaatst: 28 december 2014 Er is er toch eentje met de wagen stevig uitgegleden in mijn straat over een laagje smeltende sneeuw... Afgaande op de man zijn taalgebruik, kwam hij rechtstreeks van het cafe... Oeps . En zijn die werken daar al afgelopen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 28 december 2014 Delen Geplaatst: 28 december 2014 Na vandaag de eerste sneeuwman te bouwen dacht ik: Laten we ook eens iets prepperwaardig bouwen. Van het resultaat zal ik morgen een verslag en een foto tonen. Het is een uitgeholde sneeuwkubus van aan de buitenkant ongeveer 75 cmx 75 cmx 75 cm. Tussen de binnen en buitenkant zit er een laag sneeuw van 5 cm dik. Omdat sneeuw goed isoleert zou het geheel in principe als koel/ijskast (afhankelijk van de temperatuur) moeten werken. De test: Ik heb er net een Tupperwarepot vol ingevroren rijst met groenten ingestopt. Het wordt vannacht bij ons -5, dus het zou moeten werken. Morgenvroeg een foto van de ijskast zelf en het potje rijst. Mvg, Dauntless Dat vraagt om een paar pixies. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 28 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2014 Dat vraagt om een paar pixies. Straks jas aantrekken en dan post ik ze hier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 28 december 2014 Delen Geplaatst: 28 december 2014 Oeps . En zijn die werken daar al afgelopen? Neen, minimum nog tot in Maart 2015. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 28 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2014 Net even buiten geweest: Op de eerste foto de ijskast zelf met deksel, op de tweede is hij open. En.... De rijst is nog bevroren! Het werkt dus. Voor mensen die meedoen aan de ontdooiactie is dit misschien een idee. Mvg, Dauntless Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 28 december 2014 Delen Geplaatst: 28 december 2014 @Dauntless, Leuk gedaan! Ook hier ligt nog zeker 10 cm sneeuw die grandioos is vastgevroren... Goed moment om wat kleding en gear te testen! Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 28 december 2014 Delen Geplaatst: 28 december 2014 Geweldig een Alaska vriezer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 28 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2014 Geweldig een Alaska vriezer. Alaska vriezer? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Trooper Geplaatst: 28 december 2014 Delen Geplaatst: 28 december 2014 mooi gedaan. hier ligt ook nog genoeg sneeuw. net me vrouwtje maar even geleerd hoe ze de auto er doorheen moet loodsen want die heeft nog nooit in de sneeuw gereden (en ik blijf haar niet wegbrengen en ophalen natuurlijk). 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.