Ga naar inhoud
GENEGEERD

Review: Miltec natweerjas van de prepshop dagaanbieding


Gast Peerke

Aanbevolen berichten

Het gaat dus om de volgende jas:

 

http://www.sturm-miltec.de/1021/clothing/wet-weather-wear/jacke-n%C3%84sseschutz-m.fleecejacke-schwarz.htm?utm_source=Prepshop.nl+Dagaanbiedingen&utm_campaign=11c73bf93c-20141210ODO&utm_medium=email&utm_term=0_d2963a58e0-11c73bf93c-136464625&mc_cid=11c73bf93c&mc_eid=50742cce07

 

Het betreft een trilaminaatjas met uitneembare voering en een vaste capuchon.

 

Ik ben al bekend met diverse spullen en kleding van Miltec en het stelt me absoluut niet teleur. Zo ook deze jas niet.

 

De jas is prima ontworpen met het oog op buitensport, maar je kan er ook netjes mee voor de dag komen.

 

Eigenschappen

- 2 grote steekvakken onder, voorzien van drukknoopjes en klitteband

- 2 vakjes met rits op borsthoogte

- 1 vakje op de linkermouw

- okselventilatie door middel van ritsen

- sneeuwgordel bij de heupen, en eveneens een touwtje om de taille wat te veranderen.

- vaste capuchon met bandjes om te verstellen

- klittebandsluiting bij de mouwen

 

Ik heb er zojuist 5 km mee door de stromende regen gefietst en ik had het warm zonder een klam gevoel te hebben ofwel de ademende werking is prima. De regen die op de jas lag, kon ik zo afschudden en de jas was nagenoeg droog.

 

Ben ik tot nu toe iets negatiefs tegengekomen aan de jas ? Nee, eigenlijk niet. Maar daarvoor zou ik hem langer moeten proberen.

 

Zou ik deze jas kunnen aanraden ? Ja.

Zou ik deze jas gekocht hebben als ik nog geen geschikte jas had ? Ja.

Zou ik de prepshop deze jas kunnen aanbevelen om in het assortiment op te nemen ? Ja.

 

Prepshop, heel hartelijk bedankt voor deze kwalitatief goede jas waar ik zeker jaren plezier van ga hebben.

 

Met vriendelijke groet,

 

Peerke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Na lang wachten kwam de man van DHL zojuist ook hier langs met de verrassing!

 

Het is echt een lekkere en mooie jas, ben er erg blij mee.

Hij voelt ook "Zwaar" aan, dus je hebt echt het idee dat je iets goeds aanhebt.

 

Je kunt de binnenvoering ook los dragen (leuk voor zwoele avonden in de lente/zomer/herfst) en dan heb je daar ook zakken in (had je die al gezien @Peerke?) :)

 

Ik kan niet anders zeggen: een TOP-jas!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na lang wachten kwam de man van DHL zojuist ook hier langs met de verrassing!

 

Het is echt een lekkere en mooie jas, ben er erg blij mee.

Hij voelt ook "Zwaar" aan, dus je hebt echt het idee dat je iets goeds aanhebt.

 

Je kunt de binnenvoering ook los dragen (leuk voor zwoele avonden in de lente/zomer/herfst) en dan heb je daar ook zakken in (had je die al gezien @Peerke?) :)

 

Ik kan niet anders zeggen: een TOP-jas!

 

Inderdaad @QuickFix

 

Handig dat die binnenvoering ook eruit kan, en dat daar naast 2 zakken met ritsen, aan de binnenzijde ook 2 vakken zitten.

 

Inderdaad een topjas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de jas ook binnen en @Mr. Gold je hebt helemaal gelijk dat die maat prima voor mij is.

Eerste indruk is bij mij ook goed! Enige dat ik mis zijn steekzakken aan de zijkant, bij sommige varianten van deze jas zijn die er wel, onder de grote zakken aan de voorzijde.

Waarvoor dient de rij drukkers aan de capuchon, om te bevestigen aan een helm of zo?

 

Trouwens ook weer een heel leuk Feestdagen kadootje erbij van de prepshop en ik heb de Olight i3s besteld waarvan de eerste indruk ook heel goed is. Misschien maak ik daar nog een review van.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na lang wachten kwam de man van DHL zojuist ook hier langs met de verrassing!

 

Het is echt een lekkere en mooie jas, ben er erg blij mee.

Hij voelt ook "Zwaar" aan, dus je hebt echt het idee dat je iets goeds aanhebt.

 

Je kunt de binnenvoering ook los dragen (leuk voor zwoele avonden in de lente/zomer/herfst) en dan heb je daar ook zakken in (had je die al gezien @Peerke?) :)

 

Ik kan niet anders zeggen: een TOP-jas!

 

Gekocht via de prepshop? Ik vind 'em nl nergens terug daar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook gekocht, inderdaad goede jas, vooral de kap met extra klepje zit heel goed en houdt je hoofd extra beschermd. (Waar de extra kloppen bovenaan de kap voor dienen,

is me onduidelijk. Ook de interne voering die ook apart als vestje kan gedragen worden (met eigen zakken) is top. De jas is en warm EN ademend, en stoot vuil af. (Natte hondepoten ;) )

 

Het feit dat de drukknoppen verborgen zijn achter een laagje stof, is wel zo leuk, evenals de zeer grote buitenzakken en de grote binnenzakken in de voering.

 

Ik raad hem dus ook aan en opnemen in de prepshop lijkt me een goed plan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu ook benieuwd naar deze jas. @Simurgh, is het een idee om deze jas op te nemen in het assortiment?

 

Mr. Gold heeft al aangegeven dat deze jas niet in de prepshop komt, Jeroen (Simurgh) vond de kleur kennelijk ongeschikt (zwart).

http://preppers.nl/forum/threads/9267-Wat-is-er-nieuw-in-de-Prepshop?p=318767&viewfull=1#post318767

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jas ziet er mooi uit....maarûh alles is kunststof aan die jas .... is dat niet rete klam en kleverig?

'k heb hier ook een jas met fleece erin, maar daar zweet ik me binnen no-time de t'ring in.

 

Spec staan op de link in mijn eerste post. Jas is absoluut niet klam of kleverig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...