Ga naar inhoud
GENEGEERD

Een AGM of Gel accu?


Madeliefje

Aanbevolen berichten

Met deze lukt het zeker. Het duurt dan 5 uur om een accu van 100Ah te laden. Deep cycle wil zeggen dat hij accus volledig zal ontladen en terug opladen...voor een 100Ah zal dit niet gaan omdat deze spreekt vanaf 134 AH.

Je kan bv voor een C-tec lader gaan die al deze functies ook doet voor alle accus.

Deze zijn nieuw te krijgen vanaf een 50 euro ..2de hands wellicht goedkoper...

 

De keuze is aan jou.

 

Ik weet niet of je al een accu hebt? Zoniet kan je iets zwaarder van Ah gaan zoeken. Je zal dit alleen maar toejuichen wanneer je deze hebt .

Er is een grotere actieradius mogelijk en dan mogelijk te gebruiken voor andere doeleinden ook.

 

Dankje voor je snelle reactie.

Ik heb een nieuwe 140ah Agm op het oog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Er wordt wel in het filmpje een fout gemaakt.

Hij sluit zijn boost pack aan rechtstreeks op de accuklemmen.

Volgens ik kan zien maakt hij de - pool los en sluit die aan op zn pack.

Wanneer de auto draait moet hij zijn pack weer loskoppelen om de accu weer aan te sluiten....hij heeft de - los van de accu.

De meeste moderne wagens vallen weer stil als je tijdens het draaien de accu loskoppelt...de ecu is de eerste die zonder stroom valt..

Dus als je zo een pack wilt gaan gebruiken sluit je pack aan op de accu zelf en laat de klemmen van de wagen op de accu zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...