Järv Geplaatst: 4 december 2014 Delen Geplaatst: 4 december 2014 Hej, Is deze vid hier al eens voorbij gekomen ..... lijkt me zo verkeerd nog niet [video=youtube;Kpjx4-M-EqY] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 4 december 2014 Delen Geplaatst: 4 december 2014 yep ............... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 4 december 2014 Delen Geplaatst: 4 december 2014 deze is inderdaad al eens voorbij gekomen, maar wel een super bunker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dontor Geplaatst: 4 december 2014 Delen Geplaatst: 4 december 2014 Mooi stulpje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 4 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2014 Aha ........ en ik had al zo'n voorgevoel niet vernieuwend te zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nu even niet Geplaatst: 4 december 2014 Delen Geplaatst: 4 december 2014 zo ver ik weet, is deze nog niet voorbij gekomen: The Rich Will Survive the Apocalypse in Style http://sorendreier.com/the-rich-will-survive-the-apocalypse-in-style/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 4 december 2014 Delen Geplaatst: 4 december 2014 Geen spek voor mijn bek . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 15 maart 2022 Delen Geplaatst: 15 maart 2022 Op 4-12-2014 om 21:08, Järv zei: Hej, Is deze vid hier al eens voorbij gekomen ..... lijkt me zo verkeerd nog niet [video=youtube;Kpjx4-M-EqY] Ik kan me voorstellen dat verschillenden nu denken, O ik zou ook wel een bunker willen hebben maar zoiets daar kunnen we alleen maar van dromen in deze tijd van ongewisheid, nu Poetin de wereld op zijn kop zet. Heb je de mogelijkheid een bunker te laten maken, zorg dat het verschillende in/uitgangen heeft denk hier bij aan een zeester model. Op een na moeten de andere in/uitgangen niet zichtbaar zijn, en alleen in nood gebruikt worden, zodat ze onzichtbaar blijven, ook voor warmtedetectie, zo ook het af te voeren lucht naar buiten. Wil je hier over ideeën van mij ontvangen, vraag het mij via de PB, het is niet goed dat alle info voor iedereen zichtbaar is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.