Ga naar inhoud
GENEGEERD

Communiceren zonder apparatuur oftewel: telepathie


Preppie

Aanbevolen berichten

Het is al weer een jaar of twee geleden dat ik een paar keer telepathie heb genoemd als communicatiemiddel tijdens een SHTF. Destijds is er geen enkele reaktie op gekomen.

 

Geen reactie? Ik heb verdomme acht reacties via telepathie naar je gestuurd!!!!!! Zijn die niet aangekomen? Vreemd...

 

Het zou natuurlijk kunnen komen omdat ik te dicht bij een rol aluminium folie stond...

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Telepathie lijkt mij niet echt een heel handig communicatiemiddel aangezien het simpelweg vrijwel nooit werkt. Je kan het volgens mij ook helemaal niet aanleren.

 

Ik zeg vrijwel, omdat ik toch graag vertel hoe mijn moeder vroeger communiceerde.

 

Wij woonden in een heel groot pand in Amsterdam, ik had mijn kamer op de 3e verdieping, mijn moeder zat meestal in het souterrain. Ik was vaak de hele dag op mijn kamer.

Af en toe, ergens op de dag, geen vaste tijden, liep ik alle trappen af naar beneden en vroeg mijn moeder of ik iets voor haar moest doen, of ze een boodschapje nodig had ofzo.

 

Iedere keer kwam dat heel goed uit, ze had net sigaretten, bier, boter of een pak melk nodig.

 

Jaren later vertelde ze mij dat ze in de gaten kreeg dat als ze iets nodig had uit de winkel wat ze was vergeten te kopen, dat ze dan "contact" met mij maakte zodat ik alle 4 de trappen afkwam ( ze was zelf slecht ter been dus kon niet naar boven komen) en vroeg of ik niet even naar de winkel moest. Het werkte 100% van de keren. En als mijn moeder niks nodig had kwam ik ook de trap niet af met de vraag of ik haar moest helpen.

 

Is dit telepathie? Tja hoe je het wil noemen, feit is dat IK niet terug kon communiceren met mijn moeder, dus alsof je een telefoon hebt waar het spreekgedeelte van kapot is, dat je alleen kan horen wat de ander zegt. Lijkt mij niet handig om op te vertrouwen WTSHTF.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit telepathie? Tja hoe je het wil noemen, feit is dat IK niet terug kon communiceren met mijn moeder, dus alsof je een telefoon hebt waar het spreekgedeelte van kapot is, dat je alleen kan horen wat de ander zegt. Lijkt mij niet handig om op te vertrouwen WTSHTF.

 

Dat ligt er aan van welke kant je het bekijkt: als jij elke keer de boodschappen komt brengen vind ik het wel werken .... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Preppie Tuurlijk vinden de meesten mensen dit echte onzin. Laat mij eens serieus op dit onderwerp reageren.

 

Ik geloof in paranormale fenomenen. En ben ervan overtuigd dat velen dit concept verkeerd zien en dat we dat te danken hebben aan de vele oplichters.

 

Met betrekking tot telepathie.

 

Mijn oudste zijn was nog geen 2 jaar oud. Er waren werkzaamheden aan onze voorgevel waardoor het loodzware uitneembare raam los op de vensterbank stond. Deze stond daar al een tijdje zonder problemen. Om wat voor reden dan ook viel dat raam om, precies op het moment dat mijn zoon voor de salon tafel langs kroop. Mijn vader zag dit gebeuren, het ging heel snel allemaal en de snelheid van gedachten gaan sneller dan bewegen. Hij kon alleen meer reageren met in gedachten heel hard roepen. BUKKEN! Mijn zoon zijn hoofd naar beneden en het raam sloeg met de houten rand net tegen de tafelrand. Mijn zoon zat daaronder. Grote kans dat hij het niet overleefd had als hij niet had gebukt. Toeval? Kan. Maar dit is niet het enig voorbeeld.

 

Maar ik geloof niet in een 6 weekse cursus waarin iedereen dit kan leren. Zoals met alles heeft de en een groter talent als een ander. Ik vraagme afheb jij dit zelf ook gebruikt? Zo ja wat zijn jouw ervaringen? Functioneel in een shtf lijkt me absoluut niet realistisch.

 

Ik geloof zeker dat kinderen gevoeliger zijn voor de onzichtbare paranormale signalen.

 

Men denkt alleen te vaak dat het altijd waarheid moet zijn. De redenen hiervoor zijn naar mijn idee de volgende. ....

 

1. Het woord waarzeggerij. Een oud woord wat een verkeerd beeld geeft op deze gave.

 

2. Het idee dat alleen deze mensen 100% werk moeten afleveren.

 

3. Terugkomend op die miljoen. Dat deze signalen door elk materiaal zou moeten kunnen.

 

Ik denk dat deze signalen vanuit twee bronnen afkomstig kunnen zijn. 1 overledenen, 2 gedachten van levenden. in beide gevallen heb je te bestaan met de mogelijkheid dat iemand dood of levend, liegt.

 

En dan zijn er nog de mentalisten en de cold readers.

 

Ook denk ik dat als de menselijke evolutie verder vordert we telepathie heel normaal gaan vinden. Volgens mij pas na teotwawki en zal dus geen handig instrument zijn voor ons.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...