Ga naar inhoud
GENEGEERD

[POLL] Welke maat Weckpotten gebruik je het liefst?


FincaInSpanje

Welke Weckpotten gebruik je het liefst?  

20 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke Weckpotten gebruik je het liefst?

    • Weckpotten met inhoud van 1 liter
    • Weckpotten met inhoud van 3\4 liter
    • Weckpotten met inhoud van 1\2 liter
    • Anders, geef aan in het topic
      0


Aanbevolen berichten

Ik vraag me af welke maat Weckpotten jullie het meest\liefst gebruiken. De reden is dat ik een goedkope inkoopactie wil organiseren via een fabrikant uit Duitsland. Omdat je niet alle varianten kunt bestellen wil ik de meest gebruikte potten zien te regelen.

 

Bij voldoende interesse wil ik begin 2015 een pallet bestellen.

 

Dus de meest gebruikte potten aangeven waarvan je misschien wel een bestelling wilt plaatsen.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Goed initiatief, maar liep er niet al een kortingsaktie voor weckspullen via het forum? en welke prijzen moeten we dan aan denken inclusief verzendkosten?

Voor het wecken van complete maaltijden in 1 pot zou ik ook graag de prijs weten van 2 liter potten.

qua aantallen, als de prijs echt goed is dan denk ik aan 40x 1/5 liter, 20x1 liter en 10x 2 liter. Als de prijzen vergelijkbaar zijn met de NL online webshops moet deze investering nog even wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed initiatief, maar liep er niet al een kortingsaktie voor weckspullen via het forum? en welke prijzen moeten we dan aan denken inclusief verzendkosten?

Voor het wecken van complete maaltijden in 1 pot zou ik ook graag de prijs weten van 2 liter potten.

qua aantallen, als de prijs echt goed is dan denk ik aan 40x 1/5 liter, 20x1 liter en 10x 2 liter. Als de prijzen vergelijkbaar zijn met de NL online webshops moet deze investering nog even wachten.

 

Ik heb contact gemaakt met een groothandel\fabrikant in Duitsland waar weckenonline ook besteld. Goede prijzen krijg je echter alleen bij grotere aantallen. Ik wil dus van de meest gangbare modellen een bestelling doen met goede korting. Verzendkosten van en naar mij ga ik hierin berekenen op de een of andere manier. Maar natuurlijk kunnen mensen ook afhalen bij mij of we maken gebruik van ons inmiddels redelijke goede netwerk (SC's meetings, workshops). Dat bespaart weer verzendkosten in sommige gevallen.1 pot verzenden kost in NL 6,75€ maar een doos onder de 10kg ook. Ik vind het geen probleem de potten naar TNT te brengen.

 

Concrete prijzen kan ik dus pas noemen als ik ongeveer weet wat we gaan bestellen, maar het zal zeker veel goedkoper zijn dan bij Weckenonline.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...