Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wat voor zaklamp hebben jullie?


Aanbevolen berichten

@prepass, haha, soms is het zo simpel.

Zat vanmiddag al een koffer uit te tekenen maar een blik is veel makkelijker.

Zo'n oud Van Nelle Koffieblik, een vierkante doos van groot formaat, bekleden met isolerende foam en klaar is kees. Ga ik werk van maken. Voor nu eerst een klein theeblik, voor alleen mijn lampjes.

 

De 18650 accus heb ik niet veel, die zit zowiso niet in mijn kit vanwege het afwijkende formaat.

Ik ben de AA en AAA man. ^_^ Voor zover ik weet zit er niet per definitie electronica in 18650 of andere li-ion accus. Maar die van mij hebben dat wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb als klein scoutje wel wat vage soorten en merken gehad, maar al gauw wil je iets echts en dan was in die tijd de overstap naar Maglite zo gemaakt... Later in het festival- en evenenmentenciquit ben ik dagelijks een zaklamp aan m'n riem gaan dragen en da's nooit meer over gegaan... In 1e instantie ook hier Maglite, tot de led-revolutie niet meer te stoppen was heb voor de minimag nog wel coversie kits gehad, maar dat was niet stabiel genoeg.... M'n grote Mags hebben tegenwoordig wel allemaal een led erin...

Als EDC aan de riem ben ik naar O-light overgestapt... Fijne lampen maar aan m'n riem ging die ongeveer een jaar mee... Toen Nextorch geprobeerd en die haalde het jaar niet eens...

 

Ik draag nu bijna 2 jaar naar volle tevredenheid de LedLenser M1 een absoluut klein powermonster dat dus wel bestand lijkt tegen mijn levensstijl... Alleen wel op C123's... Maar die hebbik oplaadbaar met een lader die ik ook aan de solar kan hangen is need be...

 

Verder hebbik links en rechts nog wel wat generic zooi en natuurlijk een Petzl Tacktika en nog een paar Petzl backups...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook alles op AA en AAA's. Ondanks dit heb ik een aantal lampen voor "dagelijks" gebruik op 18650 aangezien je een relatief kleine lamp hebt met veel lichtopbrengst. (Nitecore P12 bijvoorbeeld of de EC20)

Voor SHTF en algemene outdoor "uitjes" heb ik alles op AA's en AAA's.

 

Hier een mooie EC20 van Nitecore op 18650 of gewoon CR123's.....

[ATTACH=CONFIG]14351[/ATTACH]

 

@prepass, haha, soms is het zo simpel.

Zat vanmiddag al een koffer uit te tekenen maar een blik is veel makkelijker.

Zo'n oud Van Nelle Koffieblik, een vierkante doos van groot formaat, bekleden met isolerende foam en klaar is kees. Ga ik werk van maken. Voor nu eerst een klein theeblik, voor alleen mijn lampjes.

 

De 18650 accus heb ik niet veel, die zit zowiso niet in mijn kit vanwege het afwijkende formaat.

Ik ben de AA en AAA man. ^_^ Voor zover ik weet zit er niet per definitie electronica in 18650 of andere li-ion accus. Maar die van mij hebben dat wel.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...