Kans Geplaatst: 14 september 2014 Delen Geplaatst: 14 september 2014 We hebben wat aardbei plantjes staan. Daar zitten nu de laatste aarbeien aan. Dus soms zoals vandaag komt er nog een mooie grote vuurrode aardbei vanaf. De kinderen waren lekker op de trampoline bezig dus ik laat ze vanuit de tuin de aarbei zien..... ike, IKE, IKE, Ike, gaat het dan in koor. Dus ik met aardbei naar binnen met de kinderen erachteraan. De vrouw ziet hem en zegt "die lust ik wel !" En de konderen natuurlijk op volle kracht IKE, dat is niet eerlijk..., enz. Dus heb ik de aarbei in vijf stukjes gesneden en iedereen een stukje laten proeven. Het is onvoorstelbaar als je niet beter weet dan de supermarktaardbei hoeveel smaak aan aan verse aardbei uit de tuin zit. Weer vijf tevreden gezichtjes Prep ze, K a n s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 14 september 2014 Delen Geplaatst: 14 september 2014 Heel herkenbaar. Wij hebben bosaarbeitjes staan, frambozen, kerstomaatjes, snoepworteltjes, radijsjes, ... voor mijn kinderen van 12-14 is het nog altijd elke dag alsof de kerstman langskwam. Het is ongelooflijk plezierig om mee te maken. Ook van de pluktuin die we elk jaar in augustus doen genieten de kinderen enorm. [ATTACH=CONFIG]12815[/ATTACH] http://o-bio.be/ We hebben wat aardbei plantjes staan. Daar zitten nu de laatste aarbeien aan. Dus soms zoals vandaag komt er nog een mooie grote vuurrode aardbei vanaf. De kinderen waren lekker op de trampoline bezig dus ik laat ze vanuit de tuin de aarbei zien..... ike, IKE, IKE, Ike, gaat het dan in koor. Dus ik met aardbei naar binnen met de kinderen erachteraan. De vrouw ziet hem en zegt "die lust ik wel !" En de konderen natuurlijk op volle kracht IKE, dat is niet eerlijk..., enz. Dus heb ik de aarbei in vijf stukjes gesneden en iedereen een stukje laten proeven. Het is onvoorstelbaar als je niet beter weet dan de supermarktaardbei hoeveel smaak aan aan verse aardbei uit de tuin zit. Weer vijf tevreden gezichtjes Prep ze, K a n s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 14 september 2014 Delen Geplaatst: 14 september 2014 Ook hier heb ik nog af en toe een rode aardbei . Lekker ook mijn frambozen stuik draagt voor de twee maal dit jaar . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 14 september 2014 Delen Geplaatst: 14 september 2014 mijn aardbeitjes blijven ook maar door gaan:) vooral veel nieuwe uitlopers de laatste dus allemaal potjes onder gezet ipv ze gelijk in de pot te doen dankzij @Shush maar de smaak zit inderdaad erg veel verschil in, vooral als je de aardbeitjes even de tijd gunt om op smaak te komen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 14 september 2014 Delen Geplaatst: 14 september 2014 binnenkort lekker genieten van mn eigen verse eitjes, was ff zweten want de buurman zei morgen krijg je kippen, even met mn broertje een hok gemaakt en ze lopen nu tevreden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 14 september 2014 Delen Geplaatst: 14 september 2014 Ik had afgelopen jaar 15 aardbei plantjes, van die hangpotten. Veel werk wel om ze nat te houden want daar houden aardbeien van, maar in de zomer bijna iedere dag wel een boterhammetje vol aardbeien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.