Dreutel Geplaatst: 11 juni 2014 Delen Geplaatst: 11 juni 2014 Deze dame weet hoe voedsel aan de man gebracht wordt, omdat ze zelf in de marketing werkt , al zal dat waarschijnlijk niet zo lang meer duren. Ze doet een boekje open, en windt er geen doekjes om. AANBEVOLEN! http://www.upworthy.com/no-one-applauds-this-woman-because-theyre-too-creeped-out-at-themselves-to-put-their-hands-together?g=5&c=ufb1 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 11 juni 2014 Delen Geplaatst: 11 juni 2014 Goed laatste punt van die dame. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 11 juni 2014 Delen Geplaatst: 11 juni 2014 ik kende hem al en vond de manier waarop ze het bracht prachtig gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 18 juni 2014 Delen Geplaatst: 18 juni 2014 schreef Wafels: ik kende hem al en vond de manier waarop ze het bracht prachtig gr will . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 18 juni 2014 Delen Geplaatst: 18 juni 2014 @FKAGB maakt niet uit , acteur of niet , ik vond gewoon hoe het geheel werd opgebouwd gewoon mooi bedacht en anders als altijd plaatjes ed , maar er zat wel degelijk een kern van waarheid in want we worden stevig bespeeld door de commercie ed . gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LogicSix Geplaatst: 18 juni 2014 Delen Geplaatst: 18 juni 2014 De presentatrice was een acteur, het publiek en de genoemde voorbeelden en tactieken waren op waarheid gebaseerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.