Ga naar inhoud
GENEGEERD

Interesse in workshop/training Basupi (vecht/survival kunst)?


Ronin Kogaratsu

Interesse in workshop/training Basupikombinasi (vecht/survival kunst)?  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Interesse in workshop/training Basupikombinasi (vecht/survival kunst)?

    • Ja, bij voorkeur (om te beginnen) een dagdeel als kennismaking
      11
    • Ja, een basistraining van 10 lessen zie ik wel zitten
      2
    • Ja, ik denk dat ik wel een langer traject zie zitten
      3
    • Ja, maar niet in regio Utrecht/Amersfoort, liever in regio (zet in reactie)
      1


Aanbevolen berichten

Nee, helemaal niet. Volgens mij leent zoiets zich juist uitstekend voor crowdfunding. Je moet alleen mensen bereiken die of geïnteresseerd zijn in de sport, of die het gewoon een mooi initiatief vinden.

 

Ik ben alvast wel bereid daar renteloos een bijdrage aan te leveren.

 

Sympathiek, het gaat echt wel van de grond komen, ben het ook met @carismo eens dat het idd mijn droom is om de combi van basupi / coaching en pidjit van de grond te krijgen.

 

Een combinatie van inkomsten vervangt hopelijk ooit mijn uitkering. Ik hoef niet rijk te worden, enkel te kunnen wonen en leven, en verder ontwikkelen. Dan ben ik al dolgelukkig.

 

Ik heb door basupi veel gevoel in mijn armen en handen gekregen, en ook spelenderwijs wat pitjit geleerd jaren terug. Binnenkort ga ik een Pitjit cursus doen en alles oppakken ook op dit gebied.

 

Ik ga misschien idd geen lening aan, en gewoon stapsgewijs voorruit lopen.

 

Bedankt voor het meedenken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Wat ik vaak in zuid Korea heb gezien is een soort van pendeldienst van clubs.

 

Nu lijkt dat misschien wel een hele investering maar je kan eventueel voorstellen aan mensen met een bedrijfje of leden met een busje die dit doen in ruil voor lessen. Zo kan je een of meerdere basislocaties uitkiezen waar er niet te veel pottenkijkers zijn en dan via die pendeldienst mensen laten oppikken op ov plaatsen en stations die zelf geen vervoer hebben en bereik je veel meer mensen.

 

Je systeem heeft heel veel vrijheid betreffende trainingslocaties maar als je in parken en openbare plaatsen enzo gaat trainen is het misschien handig dat je officieel met alles in orde bent (verzekeringen, eventuele licentie bij een sportgemeenschap,...) --> uit eigen ervaring meegemaakt: sta je lekker te trainen in het park en komt de politie info en papieren vragen...

 

 

Idd, het mooiste is als je een locatie als privé hebt afgehuurd. Soms trainen we ook met oefen messen die vrij echt lijken, en mensen kunnen daarvan in paniek raken. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik vaak in zuid Korea heb gezien is een soort van pendeldienst van clubs.

 

Nu lijkt dat misschien wel een hele investering maar je kan eventueel voorstellen aan mensen met een bedrijfje of leden met een busje die dit doen in ruil voor lessen. Zo kan je een of meerdere basislocaties uitkiezen waar er niet te veel pottenkijkers zijn en dan via die pendeldienst mensen laten oppikken op ov plaatsen en stations die zelf geen vervoer hebben en bereik je veel meer mensen.

 

Je systeem heeft heel veel vrijheid betreffende trainingslocaties maar als je in parken en openbare plaatsen enzo gaat trainen is het misschien handig dat je officieel met alles in orde bent (verzekeringen, eventuele licentie bij een sportgemeenschap,...) --> uit eigen ervaring meegemaakt: sta je lekker te trainen in het park en komt de politie info en papieren vragen...

ach, in regio Antwerpen ken ik nog een leuke plek geen pottenkijkers geen politie dus... geen papieren nodig ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...