FincaInSpanje Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 http://www.telegraaf.nl/binnenland/22700668/__Fort_te_koop__.html Een oud Fort met diverse gebouwen en 12 Hectare grond. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Je zou er een museum in kunnen doen van de BB - Bescherming Bevolking - zodat je het publiek iets kan laten zien...[ATTACH=CONFIG]10673[/ATTACH] .. is een mooie dekmantel en tevens een goed onderkomen. Vrijwel elke ruimte is bomvrij, en de gracht is een barriere tegen indringers ten tijde van ventilator poep. Alleen zullen natuurverenigingen je leven zuur maken als er vleermuizen, ringslangen en bijzondere mossen rond kruipen op je vesting en in de schuilplaatsen... dan mag je niks meer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaFox Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Mochten de zombies komen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 4 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Natuurlijk te mooi om waar te zijn, maar het zou zeker geschikt zijn om er een SC\BOL (werk) van te maken. Onbetaalbaar, Rijksmonument en allerlei regels in het land dus niet haalbaar. Toch een leuke locatie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nanna Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Was ook het eerste waar ik aan dacht omdat ik in die buurt ben grootgegroeid en het ken. Het ligt er mooi maar zoals al gezegd......problemen die om de hoek komen kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tothemax Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Is niet tegen op te bieden....denk ik. Wil hem wel overnemen voor een eurotje. Doe ik wekelijks een tour (alleen voor fietser want P overlast mag niet) geven in 1 deel. En het andere wonen. Ja ik zie dat wel zitten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 25 juni 2014 Delen Geplaatst: 25 juni 2014 Hoeft niet duur te zijn maar je moet opbieden tegen het bolwerk natuurmonumenten. En vergis je dan niet in het onderhoud en dergelijke. En restaureren moet in oorspronkelijke staat. "oh bestaan die klinkers niet meer dan laat je ze toc maken " Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.