Wonderland Geplaatst: 22 mei 2014 Delen Geplaatst: 22 mei 2014 Zo, Gister mn nieuwe tent uit de verpakking gehaald. Lag al een maand of wat in de schuur. Ik wilde toch eens kijken hoe snel ik hem kon opzetten en afbreken. Oook even testen en bekijken hoe graaot deze tent nu eigenlijk was. Het is absoluut geen lichtgewicht maar het kan er mee door voor mij: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 22 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2014 Uhmm iets gaat fout. Kan iemand even helpen? de onderste 5 foto's mogen weg *de bijlage zeg maar) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 22 mei 2014 Delen Geplaatst: 22 mei 2014 leuke tent, voor hoeveel personen is die? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 22 mei 2014 Delen Geplaatst: 22 mei 2014 hey hey.. mooi tentje man, en leuk je weer eens gezien te hebben met je nieuwe aanwinst op de sc greets van hier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 22 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2014 leuke tent, voor hoeveel personen is die? Uhmm volgens mij voor 4 personen slapen, maar met 2 personen plus inboedel Is eigenlijk een karpertent maar het mooie van deze tent is dat hij van de buitenkant toch wel klein oogt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 22 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2014 hey hey.. mooi tentje man, en leuk je weer eens gezien te hebben met je nieuwe aanwinst op de sc greets van hier Tof jou ook weer eens gezien te hebben. was lang geleden. tot snel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 22 mei 2014 Delen Geplaatst: 22 mei 2014 Mooie tent . En hoe lang heb je er nu over gedaan om ze op te zetten ? Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 22 mei 2014 Delen Geplaatst: 22 mei 2014 Uhmm iets gaat fout. Kan iemand even helpen? de onderste 5 foto's mogen weg *de bijlage zeg maar) lol, Laat me raden, je merkte dat ze gedraaid waren, hebt ze aangepast en opnieuw ge-upload Soms blijven ze dan hangen ja. Je kunt in instellingen links onder (als je de preppers template voor het forum gebruikt) ook bijlagen vinden. Daaronder staan al de foto's die je ooit hebt ge-upload. Als je ze daar wist verdwijnen ze ook uit de berichten waarin ze staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 22 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2014 lol, Laat me raden, je merkte dat ze gedraaid waren, hebt ze aangepast en opnieuw ge-upload Soms blijven ze dan hangen ja. Je kunt in instellingen links onder (als je de preppers template voor het forum gebruikt) ook bijlagen vinden. Daaronder staan al de foto's die je ooit hebt ge-upload. Als je ze daar wist verdwijnen ze ook uit de berichten waarin ze staan. Thanks komt goed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 22 mei 2014 Delen Geplaatst: 22 mei 2014 mooie aanwinst denk ik zelf is het voor een BOB of gewoon voor de leuk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 22 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2014 @Geert ongeveer een minuut of 8 á 10. Kan sneller maar dit was de eerste keer met deze tent. De volgende keer zal ik weer klokken, dan word hij ''goed'' neergezet. strak en zoals het hoort. nu stond hij niet op zijn mooist. @MyronPrps Voor in de BOB is het wel wat veel en zwaar. Het zou kunnen. Ik heb hem voor erbij. Hij weegt wel minder dan de 2 pubtenten die ik heb. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 22 mei 2014 Delen Geplaatst: 22 mei 2014 @Wonderland misschien een idee om hem dan in een soort foedraal aan de zijkant te hangen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 22 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2014 @Wonderland misschien een idee om hem dan in een soort foedraal aan de zijkant te hangen Dat is een goed idee. Er zitten wel grote hengsels aan de tas zelf waardoor ik hem ook gewoon zo goed kan vast sjorren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 22 mei 2014 Delen Geplaatst: 22 mei 2014 Dat is een goed idee. Er zitten wel grote hengsels aan de tas zelf waardoor ik hem ook gewoon zo goed kan vast sjorren. als ik dan ooit iemand zie met een grote tent aan de zijkant tijdens mijn bug-out weet ik dat je "goed volk" bent, misschien is dat wel een goed idee voor het prepperteken ipv een mooie P op je jas gewoon elkaars BOB's leren herkennen:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 22 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2014 als ik dan ooit iemand zie met een grote tent aan de zijkant tijdens mijn bug-out weet ik dat je "goed volk" bent, misschien is dat wel een goed idee voor het prepperteken ipv een mooie P op je jas gewoon elkaars BOB's leren herkennen:) Ja wie weet komen we elkaar tegen. Maar mij herken je zowiezo meteen hoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.