Järv Geplaatst: 18 mei 2014 Delen Geplaatst: 18 mei 2014 Hej hej, 'k weet niet of het ooit al eens is gemeld hier (zo ja dan deze post gewoon negeren), maar bij de lidl heb je blauwebosbes in pot en die dingen zitten bomvol vol vitamine C ...en ook barstes vol suiker waarschijnlijk Hoe dan ook, dat spul wat nu hier in de lidl bij ons ligt is houdbaar tot eind 2018.... zal bij jullie in de buurt niet veel anders zijn. ....... en mocht er onverhoopt geen SHTF komen dan is het altijd nog bizar lekker om een paar flinke scheppen door de griekseyoghurt te roeren MvH, D 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fubar Geplaatst: 18 mei 2014 Delen Geplaatst: 18 mei 2014 Lekker, ga k aanschaffen. Bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 18 mei 2014 Delen Geplaatst: 18 mei 2014 Hej hej, 'k weet niet of het ooit al eens is gemeld hier (zo ja dan deze post gewoon negeren), maar bij de lidl heb je blauwebosbes in pot en die dingen zitten bomvol vol vitamine C ...en ook barstes vol suiker waarschijnlijk Hoe dan ook, dat spul wat nu hier in de lidl bij ons ligt is houdbaar tot eind 2018.... zal bij jullie in de buurt niet veel anders zijn. ....... en mocht er onverhoopt geen SHTF komen dan is het altijd nog bizar lekker om een paar flinke scheppen door de griekseyoghurt te roeren MvH, D Kan je die koken haha dan is het goed. En zitten ze in blik of in een pot Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 18 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2014 Kan je die koken haha dan is het goed. En zitten ze in blik of in een pot Hoef je niet te koken... kan je zo uit de glazen pot eten ..... of door de griekse yoghurt roeren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 18 mei 2014 Delen Geplaatst: 18 mei 2014 Hoef je niet te koken... kan je zo uit de glazen pot eten ..... of door de griekse yoghurt roeren Oke ik denk wel dat ik ze ga aanschaffen 2 potten 1 voor in mijn bob en die andere om te proeven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 18 mei 2014 Delen Geplaatst: 18 mei 2014 @Järv Hoeveel zit er in een pot en wat kosten het? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 18 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2014 onder de 2,- per pot en er zit 540g in Harvin - Blueberries in syrup 'k heb hier altijd een volle tray thuis staan ..... en die gaat echt niet over de datum 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 18 mei 2014 Delen Geplaatst: 18 mei 2014 voor de prijs van 2 potjes heb je de struik, kun je "zoveel" eten als je wil Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 18 mei 2014 Delen Geplaatst: 18 mei 2014 Ik ga zeker m'n rugtas even voldoen daarmee ja.Gewoon in het donker de voorraadkast in (1tje opsnoepen natuurlijk). Dank! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 19 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2014 voor de prijs van 2 potjes heb je de struik, kun je "zoveel" eten als je wil Niet helemaal ..... dit zijn niet die grote blauwe bosbes (die je bij elk tuincentrum kan halen en ik niet te vreten vind) maar die kleine blauwe bosbes die je oa vind in de bossen bij Vielsalm (be) of in elk gemiddeld naaldbos in Zweden. Ik heb een aantal van die struikjes meegenomen en in m'n tuin gezet... maar daar krijg je in 2 jaar tijd nooit zoveel besjes af als er in 2 potten zitten ..... of je moet je hele achtertuin vol zetten met van die struikjes en er een net over spannen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 27 mei 2014 Delen Geplaatst: 27 mei 2014 Heb hem hoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 27 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2014 Juist! die ja Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 27 mei 2014 Delen Geplaatst: 27 mei 2014 Juist! die ja Het was wel moeilijk om te vinden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 27 mei 2014 Delen Geplaatst: 27 mei 2014 Het was wel moeilijk om te vinden Pas maar op dat je moeder ze niet vindt. Doe eet ze gelijk op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 27 mei 2014 Delen Geplaatst: 27 mei 2014 Pas maar op dat je moeder ze niet vindt. Doe eet ze gelijk op Haha me moeder houd niet van bosbes dus datvis mooi meegenomen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.