Ronin Kogaratsu Geplaatst: 16 mei 2014 Delen Geplaatst: 16 mei 2014 http://www.cnet.com/news/urme-anti-surveillance-mask-lets-you-pass-as-someone-else/ Met een echt lijkend masker onopgemerkt door de straten lopen? Op deze site kan je zon masker laten maken. http://www.thatsmyface.com/ Wel handig in de criminaliteit.(jammer genoeg) Maar misschien ook handig in de bob 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzieQ Geplaatst: 16 mei 2014 Delen Geplaatst: 16 mei 2014 Dat vind ik echt creepy! En idd.. Jammergenoeg een veel te goed idee in de criminaliteit, denk aan pinfaude. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 16 mei 2014 Delen Geplaatst: 16 mei 2014 Als dat gedonder met al die camera's zo verder gaat, ga ik binnenkort uit protest in een Boerka lopen. Dat ze maar op me inzoomen. Hah! Wel een leuk idee, dat er dan een blonde gozer van 1.85 + onder verborgen gaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 16 mei 2014 Delen Geplaatst: 16 mei 2014 Cool ..... dat gaat beter werken dan dat infrarood/led-petje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 16 mei 2014 Delen Geplaatst: 16 mei 2014 Gemaskerd rondlopen is niet toegelaten in Vlaanderen, je krijgt er flinke boetes voor. Enkel een goed idee voor bijzondere omstandigheden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 16 mei 2014 Delen Geplaatst: 16 mei 2014 Om niet op te vallen bij 'Opsporing Verzocht'. Is zo'n masker er ook in 'lichtgetint' ? Nee, ik discrimineer niet. Ik typeer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 16 mei 2014 Delen Geplaatst: 16 mei 2014 Nee, maar lichte schoensmeer is vast wel bruikbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 16 mei 2014 Delen Geplaatst: 16 mei 2014 Nee, maar lichte schoensmeer is vast wel bruikbaar. Medio december, dan noemen we ze weer 'zwarte Piet' ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 16 mei 2014 Delen Geplaatst: 16 mei 2014 Als dat nog mag van die sociaalwenselijke en politiekcorrecte galbakken die het heerlijk vinden een kinderfeest te verzieken. Een van de weinige momenten dat ik denk 'hadden we dat stenigen maar in ons strafrecht systeem' Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 16 mei 2014 Delen Geplaatst: 16 mei 2014 Dat verhaal is alleen een topic geweest in Nederland. In Vlaanderen interesseert het niemand wat 'Zwarte Piet' denkt. Mijn kinderen hebben beiden, tot de leeftijd van een jaar of vijf, naar elke Congolees die ze voorbij zagen komen als we op wandel waren in een stad gezwaaid en geroepen : 'Doe de groetjes aan Sinterklaas.' De meesten begrepen het niet, een paar werden boos en de sportiefsten zwaaiden terug en riepen 'Komt in orde!' met een brede glimlach. Die hadden het duidelijk wel begrepen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bb010 Geplaatst: 17 mei 2014 Delen Geplaatst: 17 mei 2014 Dat verhaal is alleen een topic geweest in Nederland. In Vlaanderen interesseert het niemand wat 'Zwarte Piet' denkt. Mijn kinderen hebben beiden, tot de leeftijd van een jaar of vijf, naar elke Congolees die ze voorbij zagen komen als we op wandel waren in een stad gezwaaid en geroepen : 'Doe de groetjes aan Sinterklaas.' De meesten begrepen het niet, een paar werden boos en de sportiefsten zwaaiden terug en riepen 'Komt in orde!' met een brede glimlach. Die hadden het duidelijk wel begrepen. haha geniaal! dat zal in je hier in rotterdam niet snel zien. haha je kids zouden wss denken dat dit zn distributiecentrum is met al die zwarte pieten haha. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 17 mei 2014 Delen Geplaatst: 17 mei 2014 haha geniaal! dat zal in je hier in rotterdam niet snel zien. haha je kids zouden wss denken dat dit zn distributiecentrum is met al die zwarte pieten haha. Intussen zijn ze al een stuk groter. Meestal was het grappig, heel soms een beetje genant. Vandaag vragen ze me soms in welk deel van Afrika ons land ligt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Gewoon een pet op doen, wel 1 met zo een klep dan [ATTACH=CONFIG]10630[/ATTACH] Jack Parrow. En anders zoveel mogelijk die shit ontwijken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.