dezelfredzamebuitenmens Geplaatst: 11 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2014 Nou ja ,ik heb ook niet veel verstand van eetbare wilde planten maar euro99,- p/p vind ik van de zotte dus mij niet gezien Je hebt gelijk. Vanuit mijn omgeving kreeg ik berichten dat de Workshop wilde planten te hoog is 'gepositioneerd'. Met andere woorden: de workshop is te duur. De prijs gaat dus omlaag, inhoudelijk blijft alles hetzelfde. Zie: http://dezelfredzamebuitenmens.blogspot.nl/2014/05/workshop-wilde-planten.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 11 mei 2014 Delen Geplaatst: 11 mei 2014 45 euro vind ik een zeer redelijke prijs voor en kennis making met wilde planten en een overnachting. Ik wil wel een keer mee! Groeten Anton. VELP 89/91 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 11 mei 2014 Delen Geplaatst: 11 mei 2014 Klinkt heel erg leuk, ik begrijp dat het op een maandag en dinsdag valt, dat gaat puzzelen worden... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 11 mei 2014 Delen Geplaatst: 11 mei 2014 Straks komt er nog een Larenstein groep Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dezelfredzamebuitenmens Geplaatst: 20 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 Hé, waar waren jullie nou? Ik heb niemand van jullie hier gezien bij mijn workshop. Ik laat de prijs zakken en dan komt er vervolgens niemand... Nee geintje natuurlijk (zou André van Duin zeggen). Ik heb ontzettend veel geleerd. Er is een vervolg in voorbereiding. Ik laat het weten als het zover is. Met vriendelijke groet, Bill Jonker Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 augustus 2014 Delen Geplaatst: 21 augustus 2014 Hé, waar waren jullie nou? Ik heb niemand van jullie hier gezien bij mijn workshop. Ik laat de prijs zakken en dan komt er vervolgens niemand... Nee geintje natuurlijk (zou André van Duin zeggen). Ik heb ontzettend veel geleerd. Er is een vervolg in voorbereiding. Ik laat het weten als het zover is. Met vriendelijke groet, Bill Jonker houd me op de hoogte, ik doe graag mee als de data passen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dezelfredzamebuitenmens Geplaatst: 24 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2014 Dat is een bijpassend onderschrift zeg @leidseprepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dezelfredzamebuitenmens Geplaatst: 24 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2014 Hoi, Ik heb een zeer beknopte (eigen) review van de workshop wilde planten die ik gegeven heb met wat kiekjes. Er is een vervolg in voorbereiding. Review is hier te lezen: http://dezelfredzamebuitenmens.blogspot.nl/2014/08/review-workshop-wilde-planten.html Groet, Bill Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 24 augustus 2014 Delen Geplaatst: 24 augustus 2014 Review is hier te lezen: http://dezelfredzamebuitenmens.blogspot.nl/2014/08/review-workshop-wilde-planten.html Groet, Bill Eigenlijk is een review een gebruikersbeoordeling. Hoe een deelnemer aan jouw workshops het ervaren heeft. Als je zelf een verslagje schrijft is het voor mij meer reclame of verslag dan een review. Hoe komt het dat je geen deelnemer van je workshop aan het woord laat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.