will Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 @Scratch En dan nog altijd paraat. Lijkt mij niet te doen. Kan wel: o.a. in israël, maar dat is aan ander verhaal... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 27 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2014 @Scratch Ik prep voor een oorlog met rusland. En eventuele strategische bombardementen en aanslagen van de pro-russische kant. Daar kan een hoop fijnstof bij vrijkomen. En ik hou niet van stof longen @12gauge Ik ben wel blij dat je er me op wijst. Maar alternatieven zijn er voor mij eigenlijk niet... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 @Iamlordx Het is wat @12gauge zegt het gaat om je veiligheid en zeker met giftige gassen moet je oppassen , daarbij komt welke gassen wil je stoppen er zijn combinatie filters en ook filters voor specifieke gassen .wat rookgassen betreft , daarin zit ook vaak CO , dit is behoorlijk giftig en gaat dwars door een gasfilter heen (het enigste wat daar voor werkt is perslucht , zover als mij bekend) . Ook moet je weten dat je hele huid ademt en dat je dus een gasdicht pak zult moeten hebben Indien je stelt alles is beter als niks dan zeg ik ja ,maar als je echt op zoiets voorbereid wilt zijn dan zul je wat meer uit de kast moeten halen (oa geld) er zijn ook speciale gasdichte'' tenten '' maar daar weet ik niet zoveel van .Ik dacht dat er hier op het forum een topic over was . Een gasmasker testen lijkt me zinloos want ik denk niet dat het slim zou zijn om je neus met gasmasker boven een fles met blauwzuur te houden , tegen de tijd dat je de amandel geur ruikt weet je dat je filter niet werkte dus maar niet doen gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 27 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2014 @Wafels daar geef ik je volledig gelijk in. Maar met 50 euro per maand kan ik dat niet betalen. Ook de rest van de prep spullen moeten worden gekocht. Ik probeer ook zoveel mogelijk DIY toe te passen. Ik ben ook nog maar net begonnen, maar ik zal de tips van iedereen en vooral @12gauge meenemen naar de toekomst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 @Iamlordx ik zou me eerst even heel erg verdiepen in de wet, je mag in NL namelijk zelf geen luchtgeweren maken (tenzij je een licentie hebt uiteraard) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 @Iamlordx stof is weer een heel ander hoofdstuk dan gas , er zijn zonder meer goede stoffilter , ook met stoffliter in bus vorm ,de betere hebben een koolpatroon erin zitten , en die schroefdraad daarvan is zover als ik weet hetzelfde als van gasmaskers maar ook daar voor geldt als je uit gaat van veel stof dat je je huid beschermd en ga jij uit van radioactief stof of gewoon stof wat moet ik me daar bij voorstellen ?? gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 @Iamlordx ik zou me eerst even heel erg verdiepen in de wet, je mag in NL namelijk zelf geen luchtgeweren maken (tenzij je een licentie hebt uiteraard) @lamlordx dat klopt , zelfs voor een spudgun kun je zo duizend euro boete krijgen als je voor de lol een sinaasappel wegschiet maar of een waterraket verboden is weet ik niet of een luchtpompje maken :Dgr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 27 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2014 @Wafels Een radioactieve stof is heel moeilijk te stoppen. Ik bedoel het stof wat je hebt als er een gebouw instort. Ook sommige chemicaliën die veel voorkomen. Ik heb daar al filters voor. @12gauge al gedaan, mijn vader is agent. Ik maak ze test ze en haal ze daarna weer uit elkaar om een andere manier te proberen. Ik heb het over de skill, niet over aan de muur hangen Het klopt dat het niet mag. Ik heb ook strenge afspraken gemaakt met mn vader. Hij wil zijn baan uiteraard niet kwijt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 @Wafels Een radioactieve stof is heel moeilijk te stoppen. Ik bedoel het stof wat je hebt als er een gebouw instort. Ook sommige chemicaliën die veel voorkomen. Ik heb daar al filters voor. @12gauge al gedaan, mijn vader is agent. Ik maak ze test ze en haal ze daarna weer uit elkaar om een andere manier te proberen. Ik heb het over de skill, niet over aan de muur hangen Het klopt dat het niet mag. Ik heb ook strenge afspraken gemaakt met mn vader. Hij wil zijn baan uiteraard niet kwijt. kijk en dat soort agenten moet op ons brave burgers passen fucking fantastisch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 27 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2014 @12gauge dat is waar, en dan hebben we het nog niet over drugs dealende agenten in zuid-holland. Je moest eens weten wat ik hoor. Het is echt een schande. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 Er zijn ook strenge afspraken op het forum over wapens. Ik meld dit maar weer even... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 Er zijn ook strenge afspraken op het forum over wapens. Ik meld dit maar weer even... ik zeg toch al het mag van de wet niet dan is de discussie afgelopen toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 Jij snapt dat 12gauge...of de jongeling dat ook snapt/wil snappen, weet ik niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 Jij snapt dat 12gauge...of de jongeling dat ook snapt/wil snappen, weet ik niet. ik ben benieuwd in welk korps dit gebeurd stond vandaag nog een leuke artikeltje over corrupte ambtenaren in NL zou ongeveer de helft zijn (als ik me niet vergis) als iemand het van RTL7 teletekst kan halen graag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 @Wafels daar geef ik je volledig gelijk in. Maar met 50 euro per maand kan ik dat niet betalen. Ook de rest van de prep spullen moeten worden gekocht. Ik probeer ook zoveel mogelijk DIY toe te passen, bijvoorbeeld lucht geweren maken van 16 bar. Ik ben ook nog maar net begonnen, maar ik zal de tips van iedereen en vooral @12gauge meenemen naar de toekomst. even quoten als "toekomstige referentie" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Scratch Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 Jij snapt dat 12gauge...of de jongeling dat ook snapt/wil snappen, weet ik niet. Zoals ik het lees snapt hij het wel. Jongelui van nu zijn verder dan dat wij waren toen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 Kom op mensen, Nu niet TS behandelen alsof hij een voordracht op de universiteit wil houden en info zoekt. Ik neem even voor het gemak aan dat hij geen 200 a 300 euro kan neerleggen voor een goed masker. Als de vader van topicstarter agent is en ook nog eens mobiele eenheids dienstjes doet kan je beter daar je info halen dan hier. De ME heeft nl bijna alle lijnen van Dräger versleten vandaar. @lamlordx, ik zou geen gifwolk inlopen met je nieuwe masker. Maar een veld vol spuitende traangasbussen zou ik aandurven mits er een passend filter op zit. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 27 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2014 @Stuudje ik snap het hoor. Discussie is al afgelopen. @12gauge goed idee, daar hou ik je aan Terug on-topic. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Scratch Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 @12gauge, ik heb dit bericht gerapporteerd, want ik vind dit niet tof... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 27 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2014 @Greener helaas geen mobiele eenheid, ik zal het bij collega's navragen.Bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 @12gauge, ik heb dit bericht gerapporteerd, want ik vind dit niet tof... mijn bericht? ik heb volgens mij geen ontoffe berichten gedaan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Scratch Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 even quoten als "toekomstige referentie" Als je het stukje/zin weg haalt over lucht en 16 bar zijn we weer ok. De zojuist verkregen cudo mag je houden, maar had gehoopt dat je het meteen had begrepen. Over en uit... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 27 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2014 @Scratch dat was volgensmij mijn bericht. Maar ik zal het verwijderen. ( even uitvogelen hoe het moet.) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 27 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2014 Is verwijderd. Mijn excuses. Ik heb net even de regels door gelezen, en ik zag het staan. Dat had ik eerder moeten doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
2mansterk Geplaatst: 11 mei 2014 Delen Geplaatst: 11 mei 2014 pas lek test all gedaan? . masker op je hoofd zetten bandjes aantrekken .(niet te strak anders heb je en rode kring in je gezicht , en hoofd pijn).en dan met je hand de opening afsluiten waar je je filter indraait , dan inademen ,trekt het masker naar je gezicht toe dan sluit die volledig af .aangebroken p3 filters weg pleuren , ook staat er op de p3 filter (verpaking) een houdbaarheids datum. p3 filters zijn trouwens for stof( asbest , nuclear fallout ect) voor gas heb je een combi filter nodig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.