phaelin Geplaatst: 13 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2014 zeker een grapjas of een lolbroek in je BoL ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 13 maart 2014 Delen Geplaatst: 13 maart 2014 zeker een grapjas of een lolbroek in je BoL ? nee een pretpet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 14 maart 2014 Delen Geplaatst: 14 maart 2014 Als je nu toch bang bent dat jou vat gaat open vriezen . Leg er een pvc jerrycan in met wat zand of kiezel in zo dat de jerrycan half boven water drijft . De jerrycan gaat dan als een soort veer werken en de druk van het ijs opvangen . Geert 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 2 februari 2021 Delen Geplaatst: 2 februari 2021 Op 13-3-2014 om 15:52, prepass zei: 250ltr water = 250Kg........hou daar ook ff rekening mee..... @Greener gaf dit ook al aan. Dat is nog geen drie volwassenen met een kind, zou het balkon daar niet op berekend zijn??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 februari 2021 Delen Geplaatst: 2 februari 2021 Wat wel zou kunnen werken is een half pak stro in je water vat zetten, vastgebonden, natuurlijk, doordat er lucht zit tussen het stro, heb je grotere kans, dat je vat niet helemaal dicht vriest. Het vat leeggooien in de wintertijd, vind ik een beetje tegen het idee ingaan van waterbehoud.... maar goed, dat ben ik.... ik heb altijd bamboestokken in al mijn water vaten gezet het vriest dicht, en ik wrik het ijs dan los, en haal de grotere stukken ijs er uit, zodat de vatten niet kapot vriezen....Tot nog toe, werkt dat prima. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.