Jippel Geplaatst: 5 maart 2014 Delen Geplaatst: 5 maart 2014 Ik heb even op het forum rondgeneusd en zag dat er best wel wat mensen zijn die zelf hun messen en tools maken en willen maken. Nu ben ik al een aantal jaar bezig met het maken van messen en tomahawks. met name messen. Hieronder een aantal foto's van een set welke ik heb gemaakt. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Mes; staal is D2, selectief gehard en een convexe snede. Leren schede er bij, ook zelf gemaakt. Bijlkop zelf gemaakt en een hickory steel. mocht iemand interesse hebben, ze zijn te koop, stuur me dan even een PM Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 5 maart 2014 Delen Geplaatst: 5 maart 2014 Welkom @Jippel op het forum. Ziet er leuk uit allemaal. Een vriend van mij maakt ook bijlen, zwaarden en dergelijke. Een beetje in de trend van de ridders. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 5 maart 2014 Delen Geplaatst: 5 maart 2014 Welkom @Jippel op het forum. Ziet er leuk uit allemaal. Een vriend van mij maakt ook bijlen, zwaarden en dergelijke. Een beetje in de trend van de ridders. Er is er 1 geinteresseerd hier!:-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 5 maart 2014 Delen Geplaatst: 5 maart 2014 Welkom @Jippel!:-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
silver Geplaatst: 5 maart 2014 Delen Geplaatst: 5 maart 2014 Welkom, ziet er leuk uit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaFox Geplaatst: 5 maart 2014 Delen Geplaatst: 5 maart 2014 Mooi spul! Welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jippel Geplaatst: 5 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2014 dank voor de verwelkoming, ik zal snel nog wat meer pics plaatsen van andere , reeds afgeronde projecten en van messen welke ik gewoon heb aangeschaft en het eea aan heb aangepast. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jippel Geplaatst: 5 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2014 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jippel Geplaatst: 5 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2014 voor de tomahawk & mes combo, een lente aanbieding.. de messen op de laatste foto's zijn al verkocht. Puur om een beeld te geven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 6 maart 2014 Delen Geplaatst: 6 maart 2014 Ziet er super gaaf uit! Helaas heb ik niet zo veel verstand van messen en tomahawks, dus ik weet niet hoe de kwaliteit is. Hoe duur is de tomahawk & mes combo? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.