heliport Geplaatst: 14 februari 2014 Delen Geplaatst: 14 februari 2014 We krijgen weer een storm ( De hoeveelste al deze winter? ) Je raakt geneigd er minder op te letten , maar als je naar Engeland kijkt blijkt toch wel dat elke omstandigheid weer anders is. Ik zet alvast hier het bootje op zolder neer en zet de stopwatch voor de reactie van @DickBerts 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 14 februari 2014 Delen Geplaatst: 14 februari 2014 @heliport, Je hebt dus geen heli? Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heliport Geplaatst: 14 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2014 Nee @Greener , Ik woonde vroeger op het Heliport terrein in Rotterdam , En dat was daar mijn 27mc naam ( Nog steeds trouwens) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 14 februari 2014 Delen Geplaatst: 14 februari 2014 @heliport hahaha misschien even de spatie weghalen in de mention van DB Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 14 februari 2014 Delen Geplaatst: 14 februari 2014 In Engeland zijn ze er ook blij mee, Daar zitten ze al een maand met regen en stormen en het hele land is meer dan verzadigd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 14 februari 2014 Delen Geplaatst: 14 februari 2014 @heliport. Vergeet de snorkel niet bij je duikboot. (Nog even een serieuze opmerking, deze storm komt uit het zuidwesten en is daardoor in principe niet gevaarlijk. Alleen noordwesterstormen zijn riskant, in combinatie met springtij, omdat je dan een waterstuwing krijgt, vanwege het water dat vastloopt in het Nauw van Calais). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 14 februari 2014 Delen Geplaatst: 14 februari 2014 Maar volgens mij zal men hier aan de vlaamse kust het een en het ander te verduren krijgen . En men zal zich aan de huisnummers moeten vast houden om niet weg geblazen te worden . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 14 februari 2014 Delen Geplaatst: 14 februari 2014 het lijkt wel herfst met al die stormen..en in de UK zijn ze lekker zout met al die overstromingen...maar mss wat egoistisch..zit nog steeds te wachten op die "horror" winter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.