Johnny BravoNL Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Wat pas echt hard aankomt, is als je nooit meer wordt aangepakt door @Johnny BravoNL Toelichting: Onder apen is negeren de zwaarst denkbare straf. Ik houd de mens voor een apensoort. Sorry @DickBerts, ik zal je een paar plaatsen hoger op Johnny's Shitlist zetten Open jij even topic over politiek of geloof? Jij ouwe zilverrug gorilla! Groetjes, Johnny het doodshoofdaapje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 En hij (Marten) zit op 100 reacties precies;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Ah, je kan natuurlijk nu al actief bezig zijn om je voor te bereiden (preppen) voor de Marine. Sporten, sit-ups, push-ups, hardlopen, zwemmen. Er wordt bij de keuring al verwacht dat je fit bent. Doe maar geen sit-ups, crunches zijn beter! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 En hij (Marten) zit op 100 reacties precies;) Mooi he?! Don't feed the troll, zeggen ze, maar wij gooien er bakken met voer naartoe! Heerlijk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Mooi he?! Don't feed the troll, zeggen ze, maar wij gooien er bakken met voer naartoe! Heerlijk! Leuk om dat te horen van iemand die al vanaf pagina twee vrolijk mee praat... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Leuk om dat te horen van iemand die al vanaf pagina twee vrolijk mee praat... Ja, daarom zei ik ook "wij", zoals in "jij en IK", waarmee ik bedoel dat IK er ook aan meedoe. Kom op @Harmen Stap, wel een beetje je best doen als je mij in de hoek wil zetten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Ja, daarom zei ik ook "wij", zoals in "jij en IK", waarmee ik bedoel dat IK er ook aan meedoe. Kom op @Harmen Stap, wel een beetje je best doen als je mij in de hoek wil zetten! In een ronde kamer zijn geen hoeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 In een ronde kamer zijn geen hoeken. welles, die tussen de muur en de vloer en plafond, tenzij je in een bol woont. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Starting_Marten Geplaatst: 5 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Oke jongens laten we mijn pistool foto vergeten en verder gaan met dit topic alstublieft Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 @Starting_Marten Nou, opa Tom moet nu naar zijn bedje toe. ik neem nog een glaasje melk met Amaretto daar slaap ik zo goed op. Bedankt voor de gezellige avond was erg geinig ook van dat balletjes pistool, ga er echt voor sparen! Was het zinvol deze avond? Voor mij wel want ik heb lol gehad. Was het verstandig om me te verkneuteren als Onze opper Baviaan @@Johnny BravoNL weer iemand om de oren sloeg? Soms wel, kan ik de volgende keer weer een minder leuk topic maken over bijvoorbeeld de Pest of nog iets engs. Zoals ik momenteel de Yellowstone supervulkaan observeer. Bij een grote uitbarsting kan dat tot een E.L.E. leiden. Maar nu effe niet @Tom Ook de andere Bavianen en Gorilla's een goede nachtrust gewenst. Nu snel naar bed de Amaretto begint te werken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 @Starting_Marten Zie nog net het verzoek over dat balletjes ding, maar het bericht was al eerder weg, zal er nooit meer op terugkomen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Onbegrijpelijk nu op dit moment 150 bezoekers waarvan 15 dus 10% hier zitten te lezen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 @Starting_MartenNu snel naar bed de Amaretto begint te werken en niet met je pistool spelen he? bonobo! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Ga nu echt de stekker er uit trekken! Welterusten (Bijna verslavend dit topic) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Starting_Marten Geplaatst: 5 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Dus is mijn domheid vergeten en vergeven???? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Dus is mijn domheid vergeten en vergeven???? Nee. . 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Starting_Marten Geplaatst: 5 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Dat was een behoorlijk direct antwoord zeg! !! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Dat was een behoorlijk direct antwoord zeg! !! Ja. . . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Starting_Marten Geplaatst: 5 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Nou je laat je mening weten en daar ben ik blij mee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Nou je laat je mening weten en daar ben ik blij mee Gelukkig, mijn enige doel in het leven is om mensen blij te maken. Mission accomplished, dacht ik zo! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 welles, die tussen de muur en de vloer en plafond, tenzij je in een bol woont. Prima. Dan woon ik in een bol. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Dat je zo veel je best doet om er voor te zorgen dat andere je mogen is een teken van zwakheid in mijn ogen. En ook nog eens nutteloos als Johnny in het spel is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Starting_Marten Geplaatst: 5 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Heb je het nu over mij of vergis ik me nu? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Ja over jou. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Ja en je kunt het marine jargon alvast leren; omeg = officier met edele gelaatstrekken (afkomstig van het Koninklijk Instituut voor de Marine). omag = officier met arbeidersgezicht (vakbaas opgeklommen vanaf matroos). een trosje laten vieren = grote boodschap doen. kabouterbankstellensoep = champignonsoep. achteruitbidden = vloeken. hzmmbo = het zal mij mijn bips oxideren. afkoboek = afkortingenboek. Raasdonders met buikvet (spek en bonen oude wijfen knoop :knoop die geen knoop is/mislukt Hij ligt voor zijn laatste anker : hij is ernstig ziek Hij zit zo vast als een schip voor twee ankers = zijn zaak gaat verkeerd, hij kan zich niet meer horen. Geen anker of touw kan het houden = 't loopt de spuigaten uit, 't gaat met geweld. Baliekluiver = een man die niets uitvoert. Men kan niet bezeilen, wat men bestevent = men bereikt niet altijd zijn doel. Zonder geluk vaart niemand wel = al ben je nog zo ijverig, je moet een beetje geluk hebben om in de wereld te slagen. Hij voelt grond = hij voelt dat hij genoeg gegeten heeft Blijf uit zijn kielwater = volg hem niet want dat zal je slecht bekomen, hij deugd niet. Naar kooi gaan = naar bed gaan. Een kooi is een slaapplaats voor het scheepsvolk. Men moet wel eens een reefje inbinden = men moet toegeven naar omstandigheden. Zo als een schipper een rif in 't zeil moet leggen bij te sterke wind. doe gewoon lekker wat je wilt als jij er goed bij vaart recht zo die gaat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.