bjo1998 Geplaatst: 8 februari 2014 Delen Geplaatst: 8 februari 2014 ik ben zelf ook een tijdje geleden begonnen en ik zou beginnen met een edc kit te maken vaak kun je nog wel spullen thuis vinden een goede multitool is onmisbaar (wingman bij knives and tool met korting voor de moment) lees boeken deze zijn allemaal gratis te downloaden http://preppers.nl/forum/threads/8164-Prep-boeken-bibliotheek?highlight=bibliotheek ( goed engels kan handig zijn ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Scratch Geplaatst: 8 februari 2014 Delen Geplaatst: 8 februari 2014 Overigens vind ik het geweldig dat je er bent (echt waar!) Dikke kus,  Ome Johnny  Kudo's komen jou kant op !! Geweldig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 8 februari 2014 Delen Geplaatst: 8 februari 2014 Prima. Dan woon ik in een bol. Â toch niet zo een Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 8 februari 2014 Delen Geplaatst: 8 februari 2014 toch niet zo een  Hoe kom je aan die foto van Wodan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 8 februari 2014 Delen Geplaatst: 8 februari 2014 whahaha de aivd is niet de enige met connecties dhr G. Oogle is mij anonieme bron Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Starting_Marten Geplaatst: 10 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Jongens, hoelang blijft macaroni na tht nog houdbaar? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Droge macaroni. Als er geen beesjes inzitten zal het wel te eten zijn, hooguit wat muf smaken. Gekookt. Geen idee, is het koel bewaard? Is het zelfgemaakt met pure ingredienten of een bak zooi uit de winkel. Geen idee, dus ik kan geen nuttig advies geven. Ja, deze, als het goed ruikt kan je het eten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Jongens, hoelang blijft macaroni na tht nog houdbaar? Â Gekookt of ongekookt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Jongens, hoelang blijft macaroni na tht nog houdbaar? Â Mits goed verpakt in een luchtdichte verpakking zonder zuurstof is pasta echt jaren houdbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 zeg marten heb je al de preppers bijbel daar staat veel van jou vragen in Jongens, hoelang blijft macaroni na tht nog houdbaar? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Starting_Marten Geplaatst: 10 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Ik bedoel de ongekookte macaroni, die je ook in de winkel kunt vinden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Ik bedoel de ongekookte macaroni, die je ook in de winkel kunt vinden  http://lmgtfy.com/?q=hoe+lang+is+ongekookte+macaroni+houdbaar%3F Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 I repead: Mits goed verpakt in een luchtdichte verpakking zonder zuurstof is pasta echt jaren houdbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Starting_Marten Geplaatst: 10 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Oke bedankt dan voeg ik dit zeker aan mijn voorraad toe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.