Amero Geplaatst: 3 februari 2014 Delen Geplaatst: 3 februari 2014 De gevaarlijkste e-nummers. http://www.in2health.nl/uitleg-voeding/e-nummers/toelichting-op-zwaarste-e-nummers-om-te-vermijden/ 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 3 februari 2014 Delen Geplaatst: 3 februari 2014 Ik heb vroeguh geleerd dat BIJNA alles boven de E360 eigenlijk niet wenselijk is in producten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amero Geplaatst: 3 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2014 Ik ook. Maar preppen zonder e-nummers is bijna onmogelijk. Daarom probeer ik de gevaarlijkste wel te vermijden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 3 februari 2014 Delen Geplaatst: 3 februari 2014 Bij mijn prep spullen staat een fles gevuld met een E nummer . Volgens mij niet meer aan tekomen zowel in België als in Nederland . Maar ik vind het handig zo nog een fles te hebben . Staat in een kast die op slot is . E 605 . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 3 februari 2014 Delen Geplaatst: 3 februari 2014 Bij mijn prep spullen staat een fles gevuld met een E nummer . Volgens mij niet meer aan tekomen zowel in België als in Nederland . Maar ik vind het handig zo nog een fles te hebben . Staat in een kast die op slot is . E 605 . Geert Zet er maar een grote doodskop op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amero Geplaatst: 3 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2014 @Geert E605....dat heb ik even opgezocht. Het is een insecticide. Gevaarlijk spul zeg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 3 februari 2014 Delen Geplaatst: 3 februari 2014 @wodan ja dat staat er op . @Amero dat weet ik daarom is het niet meer te verkrijgen gevaarlijk spul . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.