FincaInSpanje Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 Gisteren zag ik op Vara Kassa Groen die ADHD kok, Piére Wind. Hij kwam met 5 leuke tips m.b.t. verantwoord koken. http://www.npo.nl/kassa-groen/28-01-2014/VARA_101342009 vanaf 1.30 begint het. Leuk vond ik zijn tip hoe je eieren kunt koken. Doe de eieren in de pan en zet het vuur op. Zodra het water gaat koken, zet je het vuur AF. Wacht 8 minuten en je hebt een perfect gekookt eitje. Zie ook de andere tips over verspilling en trucs. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 Ik gooi deze eiertimer bij de eieren in mijn pan. Ik heb nu altijd een heerlijk halfzacht eitje, zet dan de pan uit en de andere eieren die laat ik in de pan zitten en worden vanzelf hard. Ding kostte een euro bij de Wibra ooit. (natuurlijk heb ik er nog één, want tja 1=geen en 2=1) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 De kok legt het op een komische manier uit maar hij is wel goed . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 31 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2014 De kok legt het op een komische manier uit maar hij is wel goed . Geert In Holland is deze kok een topkok, maar af en toe worden de mensen een beetje gek door zijn ADHD en hoge knuffelgehalte. Maar hij is wel echt n het is gemeend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 31 januari 2014 Delen Geplaatst: 31 januari 2014 In Holland is deze kok een topkok, maar af en toe worden de mensen een beetje gek door zijn ADHD en hoge knuffelgehalte. Maar hij is wel echt n het is gemeend. Van Nederlandse koks ken ik alleen Sergio Hermans . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 31 januari 2014 Delen Geplaatst: 31 januari 2014 Ik heb Kassa Groen ook gezien, maar wat een irritante stuiterbal was die kok zeg! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.