Dreutel Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 Ik zal vast niet de enige prepper zijn die ook wijn op voorraad heeft liggen. En natuurlijk beschik ik over kurkentrekkers, maar je zal maar zonder zitten! Hoe krijg je die fles dan open? Deze wijnprofessional weet het: [video=youtube;u1wROm-OF9w] 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 Geniaal!! Werkt het echt? Iemand uitgeprobeerd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amber Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 Geniaal!! Werkt het echt? Iemand uitgeprobeerd? Ja, http://preppers.nl/forum/threads/8416-blik-openen-met-je-handen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 Ik zal dit trucje eens proberen. Je kunt overigens sowieso de kurk de fles induwen, met een stukje hout, je duim of iets anders stevigs. "Nadeel" is dan natuurlijk dat de fles leeg moet want je kunt hem niet meer afsluiten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 het werkt echt 100 % waar Geniaal!! Werkt het echt? Iemand uitgeprobeerd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 zie ik niet als nadeel hoor Ik zal dit trucje eens proberen. Je kunt overigens sowieso de kurk de fles induwen, met een stukje hout, je duim of iets anders stevigs. "Nadeel" is dan natuurlijk dat de fles leeg moet want je kunt hem niet meer afsluiten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 zie ik niet als nadeel hoor Vandaar de aanhalingstekens en de wink smiley Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 Ik zal dit trucje eens proberen. Je kunt overigens sowieso de kurk de fles induwen, met een stukje hout, je duim of iets anders stevigs. "Nadeel" is dan natuurlijk dat de fles leeg moet want je kunt hem niet meer afsluiten smaakt die wijn meteen naar stukjes kurk:( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 smaakt die wijn meteen naar stukjes kurk:( Nee hoor dat valt wel mee, de kurk blijft gewoon heel en dat uurtje of zo dat ie in de wijn drijft zal de smaak niet aantasten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 Nee hoor dat valt wel mee, de kurk blijft gewoon heel en dat uurtje of zo dat ie in de wijn drijft zal de smaak niet aantasten. Wel als je eerst met een spijker aan het pulken bent geweest, of met een sommelier mes en die kurk breekt over de helft af:p, Als jem dan doorduwt is zonde van een goede fles wijn.. Maar bij goedkoop supermarkt bocht maakt dat weinig uit idd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 zeg je bent toch een prepper? koffiefiltertje gebruiken Wel als je eerst met een spijker aan het pulken bent geweest, of met een sommelier mes en die kurk breekt over de helft af:p, Als jem dan doorduwt is zonde van een goede fles wijn.. Maar bij goedkoop supermarkt bocht maakt dat weinig uit idd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 zeg je bent toch een prepper? koffiefiltertje gebruiken Haha, dan krijg je weer filtersmaak:rolleyes: Maar snap wat je bedoeld, je kan m dan ook door een trechter gieten met het gaasje uit je kraan erin ofzo:o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amber Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 In mijn studententijd had ik daarom altijd een theefiltertje klaarliggen. Ook handig daarvoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 Ik zal dit trucje eens proberen. Je kunt overigens sowieso de kurk de fles induwen, met een stukje hout, je duim of iets anders stevigs. "Nadeel" is dan natuurlijk dat de fles leeg moet want je kunt hem niet meer afsluiten maar niet te hard anders spuit de wijn in je oksel ...vraag me niet hoe ik dat weet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.