Zanshin Geplaatst: 13 juni 2012 Delen Geplaatst: 13 juni 2012 Dogtags voor eeuwig. Maar zou het zin hebben? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnRambo Geplaatst: 13 juni 2012 Delen Geplaatst: 13 juni 2012 Ik twijfel of ik dogtags voor mijn kinderen aan moet schaffen. Die SOS-armnbandje met klitteband trekken ze zo los. Die goedkope van de Prenatal blijven niet langer dan een paar dagen goed. Dogtags voor eeuwig. Maar zou het zin hebben? Ik heb die ook gehad. De bolletjesketting ervan slijt erg snel. Dus wel vervangen door een betere. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 13 juni 2012 Delen Geplaatst: 13 juni 2012 Zo snel slijt het nu ook weer niet. Bij ons thuis hebben we allemaal zo'n ding gehad toen we klein waren, en ligt nu ergens in de kast. Zusjes hebben er nog wel een. Ligt eraan of je hem elke dag om doet of alleen in bepaalde situaties (denk in deze tijd -in de dierentuin- ofzo). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnRambo Geplaatst: 13 juni 2012 Delen Geplaatst: 13 juni 2012 Zo snel slijt het nu ook weer niet. Bij ons thuis hebben we allemaal zo'n ding gehad toen we klein waren, en ligt nu ergens in de kast. Zusjes hebben er nog wel een. Ligt eraan of je hem elke dag om doet of alleen in bepaalde situaties (denk in deze tijd -in de dierentuin- ofzo). Ik had hem altijd om. Later was het chroom er af gegaan en was het alleen nog koper. Viel het later zo uit elkaar. Was besteld bij het Amerikaanse Cavalry.com. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast oliestel Geplaatst: 13 juni 2012 Delen Geplaatst: 13 juni 2012 Ik denk dat het zeker handig is! zet er dan ook een 06 nummer bij. Ik heb nooit een mobiel gehad, maar sinds ik kinderen heb een goedkoop prepaid telefoon voor het geval dat. En ook inderdaad een briefje mee, of het 06 nummer op de arm schrijven. Zo'n dogtag ketting lijkt me dus ook wel wat! dus als iemand een goede site hiervoor weet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnRambo Geplaatst: 13 juni 2012 Delen Geplaatst: 13 juni 2012 Ik denk dat het zeker handig is! zet er dan ook een 06 nummer bij. Ik heb nooit een mobiel gehad, maar sinds ik kinderen heb een goedkoop prepaid telefoon voor het geval dat. En ook inderdaad een briefje mee, of het 06 nummer op de arm schrijven. Zo'n dogtag ketting lijkt me dus ook wel wat! dus als iemand een goede site hiervoor weet? De ANWB had ze vroeger. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 14 juni 2012 Delen Geplaatst: 14 juni 2012 iedere legerdump heeft ze en anders http://www.supergrafik.nl/ erg goeie service, heb er al vaker platen besteld voor in de vrachtwagen snel geleverd ook Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Preppie Geplaatst: 15 juni 2012 Delen Geplaatst: 15 juni 2012 Zanshin: volg je gevoel. Dat klinkt misschien zweverig, maar: het gevoel liegt nooit!!!!! terwijl het denken heel vaak de spelbreker is Kan zelfs zijn dat je bij je ene kind voelt het wel om te doen en bij het andere kind niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 16 juni 2012 Delen Geplaatst: 16 juni 2012 als je wil dat het niet afgewassen kan worden misschien ff langs de tattoo shop, moet je alleen niet iedere week een andere tel nemen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 16 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2012 als je wil dat het niet afgewassen kan worden misschien ff langs de tattoo shop, moet je alleen niet iedere week een andere tel nemen Geniaal - dat ik daar niet eerder aan gedacht had! Op http://www.naamplaatje.nl (zonder de S) zijn ze vooralsnog het goedkoopst. Bedankt voor alle reacties. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ivan Geplaatst: 16 juni 2012 Delen Geplaatst: 16 juni 2012 Dog tags meestal de Amerikaanse zijn overal bij de dump te koop. In WO II werd hier de next of kin opgezet. Maar daar zijn ze snel mee gekapt. Ik zie mensen met 1 dogtag rondlopen. Die zijn dus officieel overleden. Het leukste is 1 dogtag aan een lange ketting, de tweede aan een korte ketting. Beide met 2 silencers. Die zijn in verschillende kleuren. Er stond later het volgende op Achternaam voornaam volledig met eventuele resterende voorletters socialnummer met bloedgroep Onderdeell Bijvoorbeeld USMC. letter voor de grote van het gasmasker Geloof De hollandse was een vrijlompe dubbele plaat. De franse was wat eleganter. hierop werd alleen maar naam en nummer vermeld. naam en telefoonnummer van thuis is dus een optie. Je kan er opzetten wat je wilt. Een tatoo of brandmerk is wat definitief. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.