scadi Geplaatst: 7 januari 2014 Delen Geplaatst: 7 januari 2014 Gisteren zag ik m weer liggen op de plank in de schuur. Mijn handtacker of nietpistool. Ik was aan het inventariseren welke bruikbare handgereedschappen zonder accu of stekker ik nog had voor het geval dat.............. Eigenlijk dacht ik alleen aan de booromslag, handboormachine (deze zijn nog door mijn opa gebruikt), handzaag en dergelijke. Nooit meer gedacht aan dat die kantoormachine op steroïden. Dat ding dat altijd zn werk doet; stoelen opnieuw bekleden, kerstversiering ophangen, kerstverlichting ophangen (zwakstroom), zeiltje vastzetten, worteldoek onderterras vastzetten (probleemloos in hardhout), Isolatiematten bevestigen, stuk board voor een kapot raam vastzetten. Simpel: materiaal vastdrukken, knijpen, pang, klaar! Dit is m: De Arrow T 50" heavy duty tackergun", 100% RVS en onverwoestbaar. Ik heb m zeker meer dan 15 jaar en als ik zo terugdenk heb ik er aardig wat doosjes met nieten doorgejaagd. Ik kan me niet herinneren dat er ooit een nietje in is blijven hangen. Hij kan nieten aan van 6 tot 14 mm. Goed beschouwd het ultieme preppers gereedschap voor in huis. En nog steeds te koop voor rond de 60,00. Niet de goedkoopste maar wel een aankoop voor het leven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 7 januari 2014 Delen Geplaatst: 7 januari 2014 Ik heb dezelfde, ook al jaaaaaaren. Goeie machine, SHTF proof. (en je kan met de nietjes schieten op Zombie's) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 7 januari 2014 Delen Geplaatst: 7 januari 2014 Er bestaat ook veel rommel in . Ik heb er verschillend gehad die het nog geen dag vol hielden . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 7 januari 2014 Delen Geplaatst: 7 januari 2014 o ja die heb ik ook nog en een lijmpistool ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 7 januari 2014 Delen Geplaatst: 7 januari 2014 Goede tip! @scadi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
scadi Geplaatst: 8 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2014 Ik kreeg privé de vraag of niet Arrow nieten ook nieten. Antwoord: ja wel. Ik gebruik: Er is ook een (duurdere) RVS versie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AndyJ_NL Geplaatst: 8 januari 2014 Delen Geplaatst: 8 januari 2014 Naar aanleiding van de tip van @scadi heb ik er ook maar 1 gekocht! Wel iets te duur kwam ik later achter maar ok. Voor 25 euro mag ik niet zeuren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
scadi Geplaatst: 8 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2014 Tip: Als je bang bent dat het materiaal scheurt (bijvoorbeeld een zeiltje) kun je door een stukje karton, leer of iets dergelijke nieten. Plaatselijk verstevigen met duct tape kan natuurlijk ook maar dat is bewerkelijker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.