timberwolf Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 als ik het goed lees is het een app voor je usb stick veel data!! wil je alles is het 20 + gig helaas veel engels te vinden op www.thesurvivalkey.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
timberwolf Geplaatst: 17 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2013 update het is geen 20 maar 28 gig je mag het installeren op 4 producten je ( smartphone tablet laptop pc ) bv op de web site staat bij de dure usa only maar als je hem koop zie je dat ie ook naar nederland levert vreemd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AndyJ_NL Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Zou er geen geld aan uitgeven, maar dat ben ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
timberwolf Geplaatst: 17 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2013 tja ik kan ook niks terugvinden als je zelf er iets erbij wil zetten werkt de zoekfuctie dan nog wel ? bv die youtube film hoe moet je een zalm schoonmaken? te duur ook Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Schatkist Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Dan zou ik voor een lacie USB key gaan die water dicht en shock proof is en zelf vullen met info. Op die manier selecteer je zelf ook meer wat je wel en niet wil hebben en leer je ook wat je niet wilt hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Tja, 't gaat er wel vanuit dat je een werkende PC hebt. Zelf wil ik dus nog wat zonnepaneeltjes met accu's, zodat ik een paar kleine dingen op 12V kan laten draaien, zoals een laptop. Â Als je dan toch een laptop hebt, dan kan je net zo goed zelf wat USB sticks of HD's vullen met nuttige info. Ik heb zelf al een enorme collectie (70 GB) aan e-books opgebouwd die ik op een externe HD heb staan. Zelfs al is 't niet gelijk in 't begin bruikbaar bij een langdurige SHTF/TEOTWAWKI, uiteindelijk zullen we wel weer electriciteit hebben en dan is zo'n bibliotheek verdomd handig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Met een paar mensen kopen en delen zou ik zeggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
timberwolf Geplaatst: 18 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2013 Volgens mij was er al iemand van dit forum al bezig met een database via wiki ? als we dan bv alleen voor leden van dit forum ineens alles kunnen downloaden zo dat je bv het zelf op een usb stick kunt zetten zou wel fijn zijn? Beste Enki 70 gig ben nu al jaloers ha ha Maar even serieus je vind bijna niks meer op internet heb nu nog maar 1.5 gig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 18 december 2013 Delen Geplaatst: 18 december 2013 Wie wil dergelijke informatie delen, eventueel via een site als we-transfer. Het interesseert me maar ik heb niet de tijd/zin om dat allemaal zelf uit te gaan zoeken. Wat mij betreft mag het wel wat kosten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.