Dr.Prepper Geplaatst: 4 december 2013 Delen Geplaatst: 4 december 2013 Slechts $ 14.999 voor deze Polaris SPORTSMAN® WV850 H.O. ... Misschien korting bij een goeie groupbuy? [video=youtube_share;6NnFIqHeV54] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 4 december 2013 Delen Geplaatst: 4 december 2013 Pracht van een machine . Maar de banden hebben zijn voordele en zijn nadelen . Of droog terrein prima . Maar in de modder is dit en ander verhaal . Zelfs zand kan een probleem geven denk ik . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 4 december 2013 Delen Geplaatst: 4 december 2013 Ik schrijf me in voor de group buy! Voor 1000 euro doe ik mee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 4 december 2013 Delen Geplaatst: 4 december 2013 Lijkt me niet echt hét SHTF voertuig. Weinig bagage ruimte, open, geen mogelijkheid om een flinke trailer mee te nemen. Meer een voertuig voor bij je BOL en voor korte stukken. Moet er niet aan denken om er 150km mee door een sneeuwstorm te ploeteren in bergachtig terrein.....ok, altijd nog beter dan met de benen wagen.... voor 1000 doe ik ook mee.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.