sunnysuzanna Geplaatst: 24 oktober 2013 Delen Geplaatst: 24 oktober 2013 Test je skills. Wie gaat? http://bushcrafters.net/blog/loop-naar-de-hel/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 24 oktober 2013 Delen Geplaatst: 24 oktober 2013 Interessant. Het lijkt en voelt alsof er steeds meer van dit soort mooie initiatieven worden genomen. Goede zaak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 24 oktober 2013 Delen Geplaatst: 24 oktober 2013 Ziet er interessant uit . Zulke tochten hebben zeker m'n interesse maar helaas heb ik die week andere prioriteiten. In NL hebben we geloof ik niet echt urban-survival locaties, het is jammer dat we daarvoor toch een stukje moeten reizen.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 24 oktober 2013 Delen Geplaatst: 24 oktober 2013 Ziet er interessant uit . Zulke tochten hebben zeker m'n interesse maar helaas heb ik die week andere prioriteiten. In NL hebben we geloof ik niet echt urban-survival locaties, het is jammer dat we daarvoor toch een stukje moeten reizen.. Misschien weet @wiskers wel een leuk plekje voor je. Leuke link @sunnysuzanna Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 24 oktober 2013 Delen Geplaatst: 24 oktober 2013 Voor mij toch net iets tever weg haha:) maar een erg mooi idee. nu nog in dit kleine landje? mvg, MP Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.