Ga naar inhoud
GENEGEERD

Kiemgroente Database en WIKI


vheeswijk

Aanbevolen berichten

De laatste hand is gelegd aan de database over kiemzaden voor de prepper.

Deze informatie is nu ook beschikbaar in de Preppers.nl WIKI.

 

Kiemgroenten Database

Een online database over kiemgroente is nu binnen preppers.nl te raadplegen.

Dezelfde database is ook te downloaden in PDF-formaat . Ook users die niet onder een Windows-OS werken kunnen nu ook de database off-line raadplegen. Deze PDF bevat ook een index, maar deze is alleen te zien in de Adobe Reader.

 

Voor Windows-OS is een Windows Help File (.CHM) download beschikbaar. In Windows versies onder Vista en hoger kan men de foutmelding krijgen dat "de pagina niet is gevonden". Dit is een beveiligings-issue van Windows.

De remedie is dan:

 

 

  1. Rechts klikken op de .CHM - file.
  2. Selecteer Eigenschappen
  3. Kies in Tab "Algemeen" Beveiliging: Blokkering opheffen.

 

@vheeswijk

  • Leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Super!

 

Ik heb dit jaar flink wat groente laten schieten en veel zaad geoogst voor dit doel, volgend jaar nog een paar anderen uit je data-base erbij doen.

@Piroska : Leuk! Houdt me op de hoogte. Persoonlijk heb ik alleen ervaring met tarwe, tuinkers en mosterd. De laatste is echt een lekkernij. Smaakt naar scherpe radijs met een vleugje mosterd en peper. Trouwens, zo'n zak vogelzaad voor slechts 1 euro de kilo :rolleyes: (zoals je al eerder postte) is eigenlijk een heel interessant preppersitem :cool: ! Kun je me wat meer info geven (wat zit erin, wat specificaties) want dan komt die ook in de database. Ik heb je trouwens al geciteerd in de kiemgroente-database over dit vogelzaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu voor de winter: radijs, rucola, sojaboontjes, tuinkers en fenegriek (laatste gekregen van iemand) Mijn mosterdplanten zijn door een of andere kever opgegeten helaas..

 

Ik weet niet wat er precies in die zak vogelzaad zit, een vriend van mij eet het elke winter, ik zal het ook eens kopen en onderzoeken :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...