Ga naar inhoud
GENEGEERD

Zuinig aandoen - Meer Preppoen & tot ooit weer es...


Vantazzy

Aanbevolen berichten

@12gauge

 

Ik heb ook jaren lang gewerkt en belasting betaald, nu komt de tijd dat ik werkeloos word dat ik iets van die belasting terug zie... Zo kun je het ook zien he... Een gemeenschap, voor elkaar... (word nog es wat met SHTF "ja ga maar lekker liggen en dan oogst ik wel wat meer van mijn groentetuintje zodat jij ook wat te eten hebt, mijn plantjes gaan dan wel dood, maar ach, dat geeft toch niet? Ik doe het uit liefde hoor")

 

Snap niet of ik die reactie nu als een sarcastisch grapje moet zien of niet, dan maar hopen dat het jou ook niet overkomt en je omgeving en je vrienden dat tegen jou zeggen. Zou je ze dan expres willen nekken door juist precies dat te doen wat je sarcastisch aanbied?

 

Ja sorry, ik kon het niet nalaten om HIER niet op te reageren....:confused:

 

Ik weet waarvoor onze zorgstaat is, mijn reactie is vooral niet op jouw situatie, ik ben blij voor je dat wij uberhaupt een vangnet hebben

en dat je niet gelijk je hele hebben en houden kwijt bent en op straat staat

mijn reactie gaat over het feit dat er mensen denken dat het is om een break te nemen of om vooral later weer een keer wat te gaan zoeken ipv nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik weet waarvoor onze zorgstaat is, mijn reactie is vooral niet op jouw situatie, ik ben blij voor je dat wij uberhaupt een vangnet hebben

en dat je niet gelijk je hele hebben en houden kwijt bent en op straat staat

mijn reactie gaat over het feit dat er mensen denken dat het is om een break te nemen of om vooral later weer een keer wat te gaan zoeken ipv nu

 

Nou om je enigszins "gerust" te stellen heb ik al 4 sollicitaties gedaan, terwijl ik nog een week moet uitwerken. Sterker nog: Op de dag toen we hoorden dat we allemaal ontslag kregen, ben ik op de dag zelf al wezen solliciteren.

 

Aan de andere kant denk ik nu. IK VERDIEN DIE VAKANTIE! Omdat ik al 15 jaar geen vakantie heb genomen, alsmaar werken en werken en werken... Alleen af en toe in het weekend wildkamperen. Enneh, het UWV werkt zo dat je elke week moet solliciteren, zowiezo dus... Hoe meer hoe beter. Anders riskeer je dat je uitkering stop word gezet of milder: een korting, omdat er zoveel mensen zijn geweest die misbruik hebben genomen van het voorheen functionerende systeem.

 

Maar ik begrijp je kerel. Maar die break neem ik zowiezo, ga dan wel niet op vakantie (want dat kost geld)

 

Zorgstaat weg, belasting betalen weg, corruptie komt terug, welk systeem een staat ook toepast is nooit echt goed. Maar goed...

 

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan ook lekker niet gaan proberen te werken,

is helemaal niet erg, ik lever met alle liefde wel wat meer in van mn salaris

 

Of een eigen bedrijf beginnen, of op andere manieren proberen rond te komen etc etc. Er zijn meer oplossingen dan werken voor een baas, of een uitkering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...