Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Review] Noodzaken.nl (+eerste prep bestelling)


Floesh

Aanbevolen berichten

@Diazepam

Bedankt voor je reactie en tip voor de Fueerhand lamp! Ik heb er wel een extra lont bij, maar misschien dat ik nog een 2e bestel en dan direct de reserve onderdelen. Welke reserve onderdelen heb jij?

De Kelly Kettle staat inderdaad op het wensenlijstje :)

 

@jobs

Ik zou je willen adviseren een prijsopgave te vragen bij Noodzaken.nl voor Mountain House blikken. Deze kun je dan vergelijk met bijvoorbeeld Conserva.de

Ik weet niet wat de verkoopmarges zijn maar als je meerdere pakketten koopt kan ik me voorstellen dat je een mooie deal kan maken.

@Floesh

Ik heb extra lonten, een extra brander, dop en glas. Heb 3 feuerhands, 1 in gebruik en dus 2 in mijn voorraad. Bij elkaar dus nogal wat onderdelen om in ieder geval 1 lamp brandende te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@Diazepam

Ik moet de lampenolie/gezuiverde petroleum nog kopen, las hier op het forum dat ze goede hebben bij de Jumbo voor €1,50 per literfles. Denk dat ik ook een liter of 10 voor de lamp ga halen.

Voor de multifuel brander ga ik ook de Jumbo lampenolie/gezuiverde petroleum kopen, denk 20 liter. Welke brandstof gebruik je voor de multifuel brander?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie regelmatig allerlei eten dat je moet verwarmen,heel erg goed natuurlijk...voor de eerste dagen,denken jullie echt dat als er een week geen eten in de supermarkt ligt dat je nog met je kookstelletje een burgetje kan bakken..de mensen ruiken dat direct en gaan als hongerige wolven op je af,daarom besteed ik veel meer aandacht op eten dat geen of weinig geuren afgeeft en niet hoeft te verwarmen neem als voorbeeld mais/brood/vis in blik/chocola en dergelijke.

Ook licht vind ik een slecht iets,waarom omdat het overal goed donker is dus zo een verlichte kamer valt direct op,een waxine lichtje is naar mijn mening meer dan zat(gordijnen dicht).

Maargoed alles is beter dan niets doen en vertrouwen hebben in de regering etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Floesh

Ik heb extra lonten, een extra brander, dop en glas. Heb 3 feuerhands, 1 in gebruik en dus 2 in mijn voorraad. Bij elkaar dus nogal wat onderdelen om in ieder geval 1 lamp brandende te houden.

Kijk dat zijn nou de zaken waar ik vrolijk van wordt als ik die lees hier! :D

Erg goed over nagdacht, zo weet je hoe je materiaal werkt en kan je er mee omgaan (ga ik vanuit), plus je hebt genoeg spares en extra lampen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...