Raycoupe Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 De review van de Aqualine 12 en de laboratorium testen worden uitgesteld, in overleg met @Mr. Gold en @Simurgh. Diverse testen zijn al uitgevoerd en hieruit bleek dat er niet het goede filter is meegeleverd. Uiteraard wordt dit probleem zo snel mogelijk verholpen door de importeur en zullen de metingen overnieuw gedaan worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anvil Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 Zou'm graag zelf testen aangezien ik tegenwoordig een balkon heb en regenwater kan afvangen... Maar ik stem voor @Raycoupe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anvil Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 Oeps, beetje laat zie ik... ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 Zou'm graag zelf testen aangezien ik tegenwoordig een balkon heb en regenwater kan afvangen... Maar ik stem voor @Raycoupe Oeps, beetje laat zie ik... ;-) Maar je stem wordt alsnog gewaardeerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renanim Geplaatst: 4 december 2013 Delen Geplaatst: 4 december 2013 De review van de Aqualine 12 en de laboratorium testen worden uitgesteld, in overleg met @Mr. Gold en @Simurgh. Diverse testen zijn al uitgevoerd en hieruit bleek dat er niet het goede filter is meegeleverd. Uiteraard wordt dit probleem zo snel mogelijk verholpen door de importeur en zullen de metingen overnieuw gedaan worden. Al nieuws van het front? Het is al een tijdje stil rondom dit topic... Welk filter was fout? Het keramische of het filter dat boven de steentjes hangt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 4 december 2013 Delen Geplaatst: 4 december 2013 Al nieuws van het front? Het is al een tijdje stil rondom dit topic... Welk filter was fout? Het keramische of het filter dat boven de steentjes hangt? Het filter dat boven de steentjes hangt........ Belangrijkste test onderdeel is echter het keramiek. Deze kan net als bij andere keramische filters worden opgeschuurd als hij niet meer voldoende vlot doorloopt. Hierna is niet meteen de doorloopsnelheid weer goed, dit duurt een liter of veertig. (10 dagen bij normaal gebruik) Hetzelfde geldt voor het bereiken van de maximale pH. 21 December gaan de flessen mee naar de SC voor testen in het lab. Hiervoor wil ik de rest van de review af hebben. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renanim Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Bedankt voor je antwoord. Ik wacht af. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rud Geplaatst: 15 augustus 2020 Delen Geplaatst: 15 augustus 2020 IWat zijn de resultaten vaan deze testen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.