Nonkel Jones Geplaatst: 19 augustus 2013 Delen Geplaatst: 19 augustus 2013 ### Met een Katadyn maak je sowieso meer indruk op de vrouwen dan met zo'n knijpding. Het oog wil tenslotte ook wat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 19 augustus 2013 Delen Geplaatst: 19 augustus 2013 Zolang je maar de Squeeze versie 2 koopt, modelnummer sp129 en niet versie 1 model sp131 (de oude heeft slechte zakken en er passen geen petflessen op) Zoals je in mijn linkje had kunnen lezen leverde amazon.com mij de sp131 en daar passen petflessen uitstekend op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 19 augustus 2013 Delen Geplaatst: 19 augustus 2013 Ekost 250 euro (waar zit dat euro-teken ) Gr. en suc6, Martin. ALT (ingedrukt houden) en op NUMPAD 0128 = € Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 20 augustus 2013 Delen Geplaatst: 20 augustus 2013 ALT (ingedrukt houden) en op NUMPAD 0128 = € of Ctrl + Alt + 5 = € Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anvil Geplaatst: 20 augustus 2013 Delen Geplaatst: 20 augustus 2013 Tot nog niet zo heel lang geleden was de KPP meest robuste en profi filter met de grootste cappaciteit die je als consument krijgen kon... Katadyn is al jaaaaaren een betrouwbaar merk en de KPP heeft z'n reputatie inmiddels zeker verdient... Bij puur toeval ben ik deze week hier op het forum al 2 keer het merk 'Sawyer' tegen gekomen en daarvoor nog NOOIT... Als je een paar jaar terug een alternatief voor een dure Katadyn zocht, kwam je uit bij Berkley en MSR... Nu hebbik zojuist de site van Sawyer eens uitgeplozen en ben aangenaam verrast!... Als ze hun claims waar kunnen maken zijn het filters met een bizar grote cappaciteit en zeker interessant om te overwegen vanwege de prijs... Dan nog hebben ze zich nog maar te bewijzen t.o.v. Katadyn... Mijn 2 centen: Ik hou mijn KPP als hoofdfilter maar ga zeker kijken voor een aantal (2 a 3) in-line filters van Sawyer als backup en heb inmiddels ook besloten 2 'Lifestraws' als backup-op-backup te kopen... Regel van 3 he... ;-) En eigenlijk wil ik als 'kustbewoner' ook gewoon een de-salinatiefilter hebben... Maar dat is een dure hobby... Bij Katadyn 1200,- gemiddeld Het houd ook nooit op he ;-P Anvil Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 20 augustus 2013 Delen Geplaatst: 20 augustus 2013 En eigenlijk wil ik als 'kustbewoner' ook gewoon een de-salinatiefilter hebben... Maar dat is een dure hobby... Bij Katadyn €1200,- gemiddeld Het houd ook nooit op he ;-P Anvil Zou je niet eens kijken naar (zonne-)destillatie? Onder aan de bladzijde, bij Solar Desalination: http://rael.berkeley.edu/sites/default/files/very-old-site/workshops/workshops.htm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 ALT (ingedrukt houden) en op NUMPAD 0128 = Wat begoel je met NUMPAD, want als ik de cijfers 0128 probeer in te typpen, met ALT ingedrukt, dan werkt dat niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 of Ctrl + Alt + 5 = ... aah die werkt wel. Dankje Lion. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Wat begoel je met NUMPAD, want als ik de cijfers 0128 probeer in te typpen, met ALT ingedrukt, dan werkt dat niet. Numpad is het rechter gedeelte van je toetstenbord waar zeg maar de rekemachine zit. De cijfers bovenaan werken inderdaad niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Numpad is het rechter gedeelte van je toetstenbord waar zeg maar de rekemachine zit. De cijfers bovenaan werken inderdaad niet. Ik heb een laptop, dus geen rekengedeelte. Maar ik heb al een manier doorgekregen... lees ff terug. Maar toch bedankt hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 23 augustus 2013 Delen Geplaatst: 23 augustus 2013 http://www.liff.nl/aanbieding-geen-schoon-drinkwater-meer-katadyn-pocket-professional-waterfilter-maakt-drinkwater-oppervlaktewater-gratis-surviva-p-511.html?osCsid=saqcn0g51pibeul2u4ft9n2er7 290 incl verzenden gratis life jack en een ruimte deken en een neerlandsche zaak ik heb m daar ook vandaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.