Ga naar inhoud
GENEGEERD

Bestaat er een prep dorp en waar kan ik die vinden?


Gast survivalman010

Aanbevolen berichten

Gast survivalman010

weet iemand of er ergens in nederland of belgie een prep dorp is.

zo ja waar is die en wie wonen daar en ben ik daar als er een shtf komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast survivalman010

ja maar ik niet echt vaak naar het bos om te kamperen

en met school die na de vakantie weer begint kan ik moeilijk aan de praktijk beginnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar ik niet echt vaak naar het bos om te kamperen

en met school die na de vakantie weer begint kan ik moeilijk aan de praktijk beginnen

 

Maar met rondhangen op dit forum schiet je ook niets op. Ik merk dat je hier heel veel vragen dropt die je eigenlijk het beste zelf zou kunnen beantwoorden, gewoon door er de tijd voor te nemen. Preppen is iets voor de lange termijn. Ga naar school, maak vrienden en leer dingen stap voor stap. Een keer per week een avondje op dit forum is voor iemand van jouw leeftijd meer dan genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @jimi,

 

Lees hier gewoon lekker mee, maar stel niet al te veel vragen.

 

Je bent simpelweg momenteel niet in de gelegenheid om je adequaat voor te bereiden. Je beschikt niet over de financiële middelen, praktische ervaring (rijbewijs, om maar wat te noemen) en je fysiek zal ook nog niet geheel ontwikkeld zijn. Uit je zorgen naar je moeder en vraag haar om enkele essentiële voorbereidingen te treffen (extra eten, drinken, etc.). Wanneer ze dat gedaan heeft, kun je gewoon blijven lezen alhier, je school afmaken, kennis opdoen, levenservaring opbouwen en meisjes versieren (verdomme, was ik maar weer 13!).

 

Enfin (dat is Oud Hollandsch voor "Duzzzzz"), veel leesplezier hier!

 

Grtn.,

 

JB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...