Gast survivalman010 Geplaatst: 9 augustus 2013 Delen Geplaatst: 9 augustus 2013 weet iemand of er ergens in nederland of belgie een prep dorp is. zo ja waar is die en wie wonen daar en ben ik daar als er een shtf komt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
larik Geplaatst: 9 augustus 2013 Delen Geplaatst: 9 augustus 2013 Daar waar de romeinen maar niet binnenkomen is het wel goed leven geloof ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 9 augustus 2013 Delen Geplaatst: 9 augustus 2013 Zo, de negeer knop maar weer geactiveerd. Troll..... 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 9 augustus 2013 Delen Geplaatst: 9 augustus 2013 @jimi. Misschien moet je je wat minder op dit forum richten en gewoon wat leuke dingen gaan doen, oké? Je hebt nu al een hoop adviezen gekregen en ideeën opgedaan. Tijd voor de praktijk, tijd om het bos in te gaan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast survivalman010 Geplaatst: 9 augustus 2013 Delen Geplaatst: 9 augustus 2013 ja maar ik niet echt vaak naar het bos om te kamperen en met school die na de vakantie weer begint kan ik moeilijk aan de praktijk beginnen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 9 augustus 2013 Delen Geplaatst: 9 augustus 2013 ja maar ik niet echt vaak naar het bos om te kamperen en met school die na de vakantie weer begint kan ik moeilijk aan de praktijk beginnen Maar met rondhangen op dit forum schiet je ook niets op. Ik merk dat je hier heel veel vragen dropt die je eigenlijk het beste zelf zou kunnen beantwoorden, gewoon door er de tijd voor te nemen. Preppen is iets voor de lange termijn. Ga naar school, maak vrienden en leer dingen stap voor stap. Een keer per week een avondje op dit forum is voor iemand van jouw leeftijd meer dan genoeg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast survivalman010 Geplaatst: 9 augustus 2013 Delen Geplaatst: 9 augustus 2013 je hebt gelijk DANK JE WEL Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 9 augustus 2013 Delen Geplaatst: 9 augustus 2013 Hoi @jimi, Lees hier gewoon lekker mee, maar stel niet al te veel vragen. Je bent simpelweg momenteel niet in de gelegenheid om je adequaat voor te bereiden. Je beschikt niet over de financiële middelen, praktische ervaring (rijbewijs, om maar wat te noemen) en je fysiek zal ook nog niet geheel ontwikkeld zijn. Uit je zorgen naar je moeder en vraag haar om enkele essentiële voorbereidingen te treffen (extra eten, drinken, etc.). Wanneer ze dat gedaan heeft, kun je gewoon blijven lezen alhier, je school afmaken, kennis opdoen, levenservaring opbouwen en meisjes versieren (verdomme, was ik maar weer 13!). Enfin (dat is Oud Hollandsch voor "Duzzzzz"), veel leesplezier hier! Grtn., JB Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 9 augustus 2013 Delen Geplaatst: 9 augustus 2013 [admin] Jimi (nu naam aangepast naar Survivalman010) bericht gestuurd om aanwezigheidsfactor ff wat te downsizen. Dit non-topic gaat slotje op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten