Kans Geplaatst: 2 augustus 2013 Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 Weer even duidelijk dat alles wat we op het net doen wordt bijgehouden: http://www.zerohedge.com/news/2013-08-01/what-google-knows-about-you Prep ze, K a n s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 2 augustus 2013 Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 Weer even duidelijk dat alles wat we op het net doen wordt bijgehouden: http://www.zerohedge.com/news/2013-08-01/what-google-knows-about-you Prep ze, K a n s Nou... er wordt nog VEEL meer bijgehouden dan je op dit monent voor mogelijk acht. Binnen een paar weken zal er publiekelijk meer nieuws over een aantal sigint programma's bekend worden, waarvan op dit moment alleen analysten worden 'bijgepraat' over de mogelijke effecten en reacties die e.e.a. bij de 'normale burgers' zal triggeren. Bunkerprepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zinzzy Geplaatst: 2 augustus 2013 Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 Ja is het nu nog niet duidelijk dan!!.. Mensen moeten hun ogen openen .. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 2 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 Ja is het nu nog niet duidelijk dan!!.. Mensen moeten hun ogen openen .. Stop STOP ! Niet zo snel, moet nog wat meer preppen...... Prep ze, K a n s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 2 augustus 2013 Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 Stop STOP ! Niet zo snel, moet nog wat meer preppen...... Prep ze, K a n s Vooruit dan, preppen! Bunkerprepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 2 augustus 2013 Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 Het verbaast me eerlijk gezegd dat zoveel mensen hier zo geschokt op reageren. Ik dacht dat de meeste mensen wel wisten dat "ze" alles in de gaten houden. Bepaalde dingen lijken verder te gaan dan ik had verwacht, maar echt verbaasd ben ik niet... Welkom in 1984 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fubar Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=5580:zoeken-op-internet-is-levensgevaarlijk&catid=22:internet&Itemid=35 voor goede zoekopdrachten, pas op voor het weet staat er een team politie voor je deur Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fubar Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 oeps zelfde op een andere site , wel in het nederlands Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 Je hoeft zelfs niet eens iets te doen , zelfs van ongeboren baby's wordt alles al bijgehouden in computer op consultaties bureaus , Wordt je geboren wordt je gelijk aangemeld op het stadhuis en ga je weer verder .Ga je naar school worden weer alle gegevens en je prestaties in computer systemen vastgelegd , etc etc . Maar helemaal ''full safe '' zijn die systemen nu ook weer niet hoor want als ik elke week bij Appie met mijn bonus kaart boodschappen doe en ik elke week 5 potten bruine bonen koop wilt dat niet zeggen dat ik ze zo lekker vind en zoveel eet dus je kan systemen ook op een verkeerd been zetten . Je kan stellen dat men een profiel van je kan maken aan de hand van alle gegevens maar ook dat is relatief want mens en dier zijn erg onberekenbaar . gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 3 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 Dat er her en der zoveel informatie is is niks mis mee. Het probleem zit hem erin dat je niet weet wie wat met die informatie wil doen. Overheden, organisaties en sommige personene hebben wat dat betreft een bijzondere duidelijke geschiedenis van misbruik..... Ik vind deze wel duidelijk: Prive gegevens openbaar maken is geen kunst, maar zie het daarna maar eens ongedaan te maken... Je kunt je dus nergens iets van aantrekken en ervan uitgaan dat het allemaal wel zal meevallen, maa rdan moet je ook accepteren dat je het daarna bijna niet meer goed kunt krijgen. Helaas is het bijna onmogelijk om niet in het systeem te zitten en heb je eigenlijk weinig keus. Maar dat wil nog niet zeggen dat je er te makkelijk mee moet omgaan.. Of het andere te makkelijk moet maken.. Het blijft moeilijk... Prep ze, K a n s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 Het verbaasd mij nog altijd dat ze zoveel moeite hebben met opsporen van criminelen. Als ze zo goed zijn als wij het telkens denken. dan zou een programma als opsporing verzocht niet echt nodig zijn lijkt mij? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amber Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 Hahaha, ......misschien blijven ook zij iets te vaak en te lang achter de pc hangen ? Die criminelen staan zo weer op straat vaak.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.