Kaetje Geplaatst: 29 juli 2013 Delen Geplaatst: 29 juli 2013 Alleen een duur speeltje bij de dealer kopen werkt niet. Inderdaad. Nou is bovenstaande vitara niet degene waar wij mee rijden, maar standaard is die van ons inderdaad niet meer. Er zitten iig terreinbanden onder en hij is volgens mij ook verhoogt. Wat er verder aan gesleuteld is zou je mijn vader moeten vragen. Bovenstaande foto was meer bedoeld als pun op de term "Baggerding". Ook al heb ik ze nog viezer gezien... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 29 juli 2013 Delen Geplaatst: 29 juli 2013 nou, we hadden ook een Toyota Hilux, een oude bak, dat ding kon alles. dat is echt een woest superding Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 29 juli 2013 Delen Geplaatst: 29 juli 2013 nou, we hadden ook een Toyota Hilux, een oude bak, dat ding kon alles. dat is echt een woest superding Zoek maar op Topgear en Hilux, wat die lui wel niet met het ding uitspoken, hij hing nog jaren als eerbetoon in de studio. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rood Geplaatst: 6 september 2022 Delen Geplaatst: 6 september 2022 Te koop suzuki lj80 1979 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.