Ga naar inhoud
GENEGEERD

Weer een nieuw super LED lampje


Kans

Aanbevolen berichten

Ze blijven maar komen de super led lampen.

Deze heeft een bijzondere toegevoegde feature: de rode blauwe en groene led.

Lichtsterkte hoofdled regelbaar, traploos, tot bijna 1000 lumen.

Wel een cr123 batterij die in nederland relatief onbekent is maar in opmars..

Van het huismerk ook nog...

http://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-nitecore-srt7-revenger.htm

 

En ik vind de prijs van dit lampje van net meer dan 100 euro niet goedkoop, maar een paar jaar gelden koste zo iets nog een veelvoud...

 

Een aanrader.

 

Prep ze,

Kans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 2 weken later...
als jullie mochten kiezen tussen Nitecore/Jetbeam - Fenix - Olight - Surefire welke merk is dan het "degelijkst"?

 

Puur op bouwkwaliteit is dat nog steeds Surefire (met name in de hogere prijsklassen), maar qua prijs/kwaliteit verhouding kunnen ze niet meekomen met de Chinezen.

Van die Chinezen is het merk Thrunite het degelijkst: veelal 7075 t.o.v. 6061 aluminium, dikkere wanddiktes, en vergelijkbare LED's als de concurrentie.

In ieder geval bepaalde modellen van Powertac worden bij Thrunite gemaakt, zo is de Powertac E5 gewoon een Thrunite TN12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het met onderstaande eens surefire is top klasse.

Ik heb veel ervaring met Fenix, voor de prijs redelijke kwaliteit.

Sommige modellen Fenix heb ik helemaal geen problemen mee, drie jaar of meer gebruik, sommige zijn iets minder en moet je het binnenwerk vastdraaien of maakt er iets slecht contact enz.

Nog geen uitval dus dat vind ik al heel wat!

 

Ik vermoed dat de oplaadbare batterijen wel eens de zwakste schakel kunnen zijn dus die heb ik veel op voorraad!

 

Prep ze kans

 

 

Puur op bouwkwaliteit is dat nog steeds Surefire (met name in de hogere prijsklassen), maar qua prijs/kwaliteit verhouding kunnen ze niet meekomen met de Chinezen.

Van die Chinezen is het merk Thrunite het degelijkst: veelal 7075 t.o.v. 6061 aluminium, dikkere wanddiktes, en vergelijkbare LED's als de concurrentie.

In ieder geval bepaalde modellen van Powertac worden bij Thrunite gemaakt, zo is de Powertac E5 gewoon een Thrunite TN12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...