Ga naar inhoud
GENEGEERD

Radio Gelert


Navauden

Aanbevolen berichten

Ik wist niet goed waar ik deze vraag moest zetten, bij algemeen of bij communicatie.. Ik heb hem dus maar bij algemeen gezet, verplaats hem maar als ik fout zit :D

 

Een tijd geleden heb ik dus een opwindbare radio van Gelert gekocht in het Stockhuis in Lier, namelijk deze:

http://www.amazon.co.uk/dp/B001OBIDZI

 

Normaal gezien zou deze radio dus spelen d.m.v. hem op te winden of door zonne-energie. Het eerste lukt perfect, het tweede lukt van langs geen kanten :( Ik heb de radio al talloze uren op de vensterbank in de zon gelegd, ik heb hem al op het terras gelegd.. Iedere keer voor toch zeker meer dan 8 uur, en er komt NIETS uit.

 

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Zijn die zonnecellen of w/e gewoon kapot, of ligt het wel degelijk aan mij? :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik heb het zelfde radiootje . Maar nog niet getest het zit in mijn grote BOB . Kan het niet liggen aan de Belgische zon ? Die heeft zich de laatste tijd nog niet veel laten zien . :cool:

 

Geert

Haha ja daar zou het inderdaad aan kunnen liggen, maar enkele weken terug was het wel een paar dagen na elkaar goed weer, en toen was het ook nada dat uit de radio kwam :(

 

Ik vind het niet erg om altijd een paar minuten te draaien, maar toch... ze zeggen dat hij oplaadbaar via zonne-energie is, dan wil ik ook wel dat dat wel degelijk zo is :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot

O jee, dat is wel een heel zielig zonnepaneeltje @Navauden, zo op het eerste gezicht.

Hetzelfde spul, als op een tuinlampje van de Action van 1 euro.

 

Het kan wel werken, maar ik denk dat je even verse accu's er in moet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Heksenboot dit ding kost wel wat meer dan een euro . Hoe er andere batterijen in moeten ?zal eens kijken bij mijne maar die zit in mijn BOT . Ga die straks effen halen .

 

Geert

Ge zijt ne schat! Merci! :p Dat moest gewoon in het Vlaams. 'Je bent een schat' klinkt zo raar!

 

 

Excusez moi.

 

Accu's, dat zijn oplaadbare batterijen. :)

Aah! Ik zal maar afwachten tot Geert eens heeft kunnen kijken naar zijn radio, anders maak ik het toch maar kapot waarschijnlijk :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kost idd wel veel geld, maar het is degelijk spul wat gewoon werkt, je kunt er ook mee communiceren en geen zonnepaneeltje van de action erop ;) @Geert heeft hem overgenomen van mij omdat ik er zo enthousiast over ben. Ik heb hem wel getest en het werkt gewoon naar behoren.

@Navauden Ik kan niet in je portomonnee kijken, maar het is best wel de moeite waard om er voor te sparen. Het is niet alleen een radio natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kost idd wel veel geld, maar het is degelijk spul wat gewoon werkt, je kunt er ook mee communiceren en geen zonnepaneeltje van de action erop ;) @Geert heeft hem overgenomen van mij omdat ik er zo enthousiast over ben. Ik heb hem wel getest en het werkt gewoon naar behoren.

@Navauden Ik kan niet in je portomonnee kijken, maar het is best wel de moeite waard om er voor te sparen. Het is niet alleen een radio natuurlijk

Haha, als je erin kon kijken, mocht je er ook wat inleggen! ;)

 

Die Midland Basecamp kost toch 95 hé? Hmmn dat is echt wel boven mijn budget :( Misschien na de zomer, als ik heb kunnen werken! Is die ergens in een winkel te koop, of echt alleen maar online?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt hem in Nederland kopen bij de http://www.portofoondiscounter.nl daar is hij het goedkoopst. Op andere site's kost hij ongeveer €114,95

Bij deze winkel kun e langsgaan op afspraak. Weet uit mijn hoofd niet waar de shop zit.

 

Maar is er een speciale reden dat je naar de winkel toe wilt gaan @Navauden

Nee hoor, geen speciale reden! Nou ja, buiten dat het nogal duur is en ik schrik heb dat hij misschien kapot zou gaan onderweg. Ik ken die mensen van de post hier ondertussen goed genoeg! Het zou niet de eerste keer zijn dat mijn bestellingen kapot toekomen :/

 

Bedankt voor de link alleszins!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt hem in Nederland kopen bij de http://www.portofoondiscounter.nl daar is hij het goedkoopst. Op andere site's kost hij ongeveer €114,95

Bij deze winkel kun e langsgaan op afspraak. Weet uit mijn hoofd niet waar de shop zit.

 

Maar is er een speciale reden dat je naar de winkel toe wilt gaan @Navauden

 

Ik denk dat dit tipies Belgisch is ik ben ook niet een besteller online .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Ik denk dat dit tipies Belgisch is ik ben ook niet een besteller online .

 

Geert

 

Dat is begrijpelijk.

Maar als mensen goede ervaringen hebben met bepaalde webwinkels, is het meestal wel te vertrouwen.

Ik lees ook altijd webwinkel-reviews, voordat ik ergens bestel.

Op die manier is er eigenlijk maar weinig fout gegaan, in de tussentijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik niet ;)

 

Ik heb er ook niet bijgezegd dat hij moet zeggen dat hij heel is, sommige advertentie's staat ook bij voor de handige klusser. Misschien kan iemand hem wel aansluiten op een zonnepaneel van het dak van zijn woning.

'' Ohw volgens mij heb ik de stroom van de buren'' :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Navauden nu even serieus . Ik heb de radio naast mij liggen . Het ding is niet open te krijgen alleen met een hamer maar dan heb je er ook niets meer aan . Het enige wat ik kan bedenken is . Heb je het plastic folie van het zonnepaneeltje gehaald ?

Nee dat lijkt me niet zo handig inderdaad :p Ja die folie heb ik eraf gehaald.... nu ga je me vertellen dat dat niet mocht zeker? :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...