f150 Geplaatst: 10 februari 2020 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2020 25 minuten geleden, Bunkerprepper zei: @f150 @prepass@Communicator wij hebben het destijds in de bunker gehad over het nut van een liveblog met een pool van redacteuren gehad. Is dit idee nog actueel en levensvatbaar? Wat mij betreft wel, maar als ik zie hoe snel het forum al weer reageert op veel actualiteiten, moeten we ons denk ik goed afvragen wat de toegevoegde waarde wordt. Destijds hebben we ook overwogen verder te bouwen op p2000. Het moet duidelijk opnieuw gescoped worden, in ruim 5 jaar tijd is er weer veel veranderd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunkerprepper Geplaatst: 10 februari 2020 Delen Geplaatst: 10 februari 2020 2 minuten geleden, f150 zei: Wat mij betreft wel, maar als ik zie hoe snel het forum al weer reageert op veel actualiteiten, moeten we ons denk ik goed afvragen wat de toegevoegde waarde wordt. Destijds hebben we ook overwogen verder te bouwen op p2000. Het moet duidelijk opnieuw gescoped worden, in ruim 5 jaar tijd is er weer veel veranderd. Inderdaad misschien nuttig om hierover een keer van gedachten te wisselen. Bij deze van harte uitgenodigd. Ik trakteer in bunker 1 op koffie. Jullie hebben mijn signal contactgegevens! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 1 maart 2020 Delen Geplaatst: 1 maart 2020 Wizzbit en Ik hebben dit idee destijds verder door ontwikkeld door software te ontwikkelen die middels algoritmes en andere slimme oplossingen het internet afstruinde die werdt getriggerd op kernwoorden en berichten van instanties waaronder ook p2000. We hebben toen meegedaan aan een hackaton die op gezet was door alle veiligheidsregios van Nederland. Ons idee heeft toen de hoofdprijs gewonnen! waarvan het bewijs in mijn mancave staat. een mega trofee Direct hierna is dit idee door andere vermogende partijen geïmplementeerd in hun plannen en hebben wij enkel de trofee nog. Ce'st la vie... Ik heb mezelf daarna meer afzijdig gehouden van het redacteren van deze informatiestroom, omdat het een behoorlijke impact kreeg op mijn gemoedstoestand. 24/7 alle ellende monitoren doet stiekum toch iets met je. 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.