Nomad_404 Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 Deze kwam ik laatst tegen, was hier nog niet gepost geloof ik: M48 Kommando Tactical Shovel Go! Go! Power Rangers! Zelf heb ik er een van de Aldi of Lidl. Laatst heb ik een Sea To Summit Pocket Trowel Nylon gekocht. Is niet van hetzelfde kaliber, echt alleen voor het kleine werk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 10 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2014 Deze kwam ik laatst tegen, was hier nog niet gepost geloof ik: M48 Kommando Tactical Shovel post 20 van dit topic.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 11 december 2014 Delen Geplaatst: 11 december 2014 Ja, de schep was al genoemd. Maar ik bedoelde meer het filmpje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 2 april 2015 Delen Geplaatst: 2 april 2015 Heeft iemand hier toevallig de Gerber vouwschep of de Fiskars vouwschep / E-tool? Volgens mij bijna het zelfde alleen de prijs is anders +-25 euro verschil. Gerber is een merk van Fiskars. Ik vind een e-tool een lastig iets om uit te kiezen. Iemand ervaringen uit eigen hand, tussen deze twee? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 2 april 2015 Delen Geplaatst: 2 april 2015 Heeft iemand hier toevallig de Gerber vouwschep of de Fiskars vouwschep / E-tool? Volgens mij bijna het zelfde alleen de prijs is anders +-25 euro verschil. Gerber is een merk van Fiskars. Ik vind een e-tool een lastig iets om uit te kiezen. Iemand ervaringen uit eigen hand, tussen deze twee? Ik heb de Gerber.....zeer makkelijk en handig in gebruik.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Moleman Geplaatst: 2 april 2015 Delen Geplaatst: 2 april 2015 Ik hen een tweetal pioniersscheppen liggen. geven ze gratis in de buurt weg. Worden nu gebruikt om eieren op te bakken. Mvg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.