Jeremy Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 Hallo, Ik ben Jeremy. Ik ben nieuw op dit forum en hoe me pas sinds kort met preppen bezig. Ik ben begonnen met het 2 maal per week kopen van een pak gedroogde bruine bonen van hak( ik ben student en heb een klein budget vandaar) hieer gaat ook mijn vraag over. Op zo,n pak staat dat het tot 2014 houdbaar zou moeten zijn maar tot hoelang is zoiets nou echt houdbaar? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 Hoi Jeremy, Ze bedoelen met die datum, tenminste houdbaar tot 2014, maar dat is meestal veel langer. Zeker bij gedroogde spullen, zoals rijst, pasta's en peulvruchten. Hier op het forum is een heel draadje over, zoek maar eens met de zoekfunctie op houdbaarheid, zoekfunctie is rechtsboven in je scherm. Velen hier hebben al lang geprobeerd voedsel te eten wat over de datum is, en dat gaat reuze goed. Wat betreft vlees, vleeswaren, vis, moet je heel goed opletten, gebruik vooral je neus en je ogen, dan merk je vaak vanzelf of iets nog goed is. Welkom op het forum, en ik hoop dat je heel veel hier kan leren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 Ja @Jeremy voor je vragen post gebruik de zoek functie . En ook de voorstel ronde dan weten we toch een beetje wie je bent en wat voor een prepper je bent . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 gedroogde bruine bonen zijn heeeeeeel erg lang houdbaar, gewoon in een stopfles oid. Wel droog en liefst donker bewaren, bijvoorbeeld in het keukenkastje, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...