Jeremy Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 Hallo, Ik ben Jeremy. Ik ben nieuw op dit forum en hoe me pas sinds kort met preppen bezig. Ik ben begonnen met het 2 maal per week kopen van een pak gedroogde bruine bonen van hak( ik ben student en heb een klein budget vandaar) hieer gaat ook mijn vraag over. Op zo,n pak staat dat het tot 2014 houdbaar zou moeten zijn maar tot hoelang is zoiets nou echt houdbaar? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 Hoi Jeremy, Ze bedoelen met die datum, tenminste houdbaar tot 2014, maar dat is meestal veel langer. Zeker bij gedroogde spullen, zoals rijst, pasta's en peulvruchten. Hier op het forum is een heel draadje over, zoek maar eens met de zoekfunctie op houdbaarheid, zoekfunctie is rechtsboven in je scherm. Velen hier hebben al lang geprobeerd voedsel te eten wat over de datum is, en dat gaat reuze goed. Wat betreft vlees, vleeswaren, vis, moet je heel goed opletten, gebruik vooral je neus en je ogen, dan merk je vaak vanzelf of iets nog goed is. Welkom op het forum, en ik hoop dat je heel veel hier kan leren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 Ja @Jeremy voor je vragen post gebruik de zoek functie . En ook de voorstel ronde dan weten we toch een beetje wie je bent en wat voor een prepper je bent . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 gedroogde bruine bonen zijn heeeeeeel erg lang houdbaar, gewoon in een stopfles oid. Wel droog en liefst donker bewaren, bijvoorbeeld in het keukenkastje, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hippo Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 1. Met alleen bruine bonen ga jij je heeeel beroerd voelen. 2. Als je weinig geld hebt, koop dan geen Hak. Meestal ligt daar in de buurt ook Valle del sole oid, is zowat de helft goedkoper. Ook toko's zijn erg goedkoop. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeremy Geplaatst: 3 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2013 1. Met alleen bruine bonen ga jij je heeeel beroerd voelen. 2. Als je weinig geld hebt, koop dan geen Hak. Meestal ligt daar in de buurt ook Valle del sole oid, is zowat de helft goedkoper. Ook toko's zijn erg goedkoop. Qua prijs heeft u inderdaad gelijk alleen toen ik een goedkoper merk wat in een ander soort verpakking zat pakte waren alle zakjes kapot, maar dat van die toko is inderdaad een goede tip, bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.