medan Geplaatst: 28 april 2012 Delen Geplaatst: 28 april 2012 voor de mensen die stevige/duurzame/goedkope kleding willen verzamelen. en geen probleem hebben met camo. hou dumpshops in de gaten.. het wel bekende uniform van het nederlandse leger gaat er uit, aangezien nederland overgaat op een soort van flecktarn/marpat ontwerp. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rothbard Geplaatst: 28 april 2012 Delen Geplaatst: 28 april 2012 Voor mensen die geen probleem hebben met camo: . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joris Driepinter Geplaatst: 28 april 2012 Delen Geplaatst: 28 april 2012 Goede tip. Dat wist ik niet van het legeruniform. Echter sta ik ook heel erg open voor de theorie dat je in een SHTF-situatie juist niet wil opvallen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joris Driepinter Geplaatst: 28 april 2012 Delen Geplaatst: 28 april 2012 Rothbard en ik dachten wat dat betreft dus hetzelfde op hetzelfde moment Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 28 april 2012 Delen Geplaatst: 28 april 2012 idd leger spul is goed voor als je dr nu opuit gaat ...maar tijdens n SHTF loop ik ook liever niet in mn camobroek of met n iets te tactical rugzak:)....Blend inn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
medan Geplaatst: 28 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2012 hier in nederland zal het weinig uitmaken denk ik.. zoals in amerika waar veel mensen vuurwapens hebben en preppers gezien worden als gewapende gekken die militie's vormen is het een ander verhaal, maar hier in nederland zul je denk ik weinig last ondervinden, en het zal een verschil maken voor de mensen die in een vrij groene omgeving wonen. en een voordeel met oud leger spul is dat het werkt.. ik gebruik al 2 jaar een oude legerbroek voor mijn werk en ik heb dat lelijke ding nog niet hoeven te repareren of wat dan ook.. maarja ik draag eigenlijk alleen maar bdu's enz heb als bob ook een rugzak die als tactisch gezien kan worden en mensen staan mij niet raar aan te kijken als ik er mee over straat ga, in een shtf scenario hebben mensen wel andere dingen aan hun hoofd dan de laatste mode, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joris Driepinter Geplaatst: 28 april 2012 Delen Geplaatst: 28 april 2012 Het niet willen opvallen in een SHTF-scenario komt niet voort uit de angst om als een op Amerikaanse leest geschoeid gewapend gekkie gezien te worden, maar om in z'n algeheel niet op te vallen, opdat wat voor een groep wolven dan ook niet het idee krijgt dat er bij jou wat te halen valt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
medan Geplaatst: 28 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2012 een groep wolven pakt iedereen niet alleen de mensen die opvallen dus dat maakt weinig uit, ( ten minste dat zou ik doen als ik een wolf was.. zet een roadblock op en pak iedereen die door dat gebied komt) zoals ik al zij voor mensen die in een groen gebied wonen kan het een verschil maken tussen overleven en een prooi worden. en de wolven zullen eerder iets onder nemen dan de rest van alle ontwetende zielen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joris Driepinter Geplaatst: 28 april 2012 Delen Geplaatst: 28 april 2012 Ieder zijn keuze, maar in een dichtbevolkt geürbaniseerd gebied als Amsterdam zie ik er liever uit als de average Henk en Ingrid dan als een super voorbereid zijnde GI Joe. Period. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 28 april 2012 Delen Geplaatst: 28 april 2012 Verdorie Rothbart, je was me voor... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rothbard Geplaatst: 28 april 2012 Delen Geplaatst: 28 april 2012 Rothbard en ik dachten wat dat betreft dus hetzelfde op hetzelfde moment Verdorie Rothbart, je was me voor... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.