Communicator Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 Een biologisch pluimveebedrijf in Zeewolde wordt geruimd omdat vogelgriep is vastgesteld. Dat meldt het ministerie van Economische Zaken dinsdag. Eerder deze maand werd al een kippenbedrijf in het Gelderse Lochem geruimd vanwege het virus. Lees Verder... Een gewaarschuwd mensch... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miss Jade Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 Bedankt voor het delen van de informatie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 Heb tijdens de eerste vogelgriep 10 jaar geleden boerderijen geruimt. Ben er zelf toen ziek van geweest, dus ben enigzins imuum voor nu . Hoop ik .... P.s. blijft ontzettend k*t voor de boeren dit mee moeten maken!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
proppert Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 ach, naar de slacht gaan die beesies toch een keer, dus voor de boer? hmm, hij zal er wat meer werk aan hebben, verder worden ze er meestal niet veel minder van, en mn ex- schoonvader had ook kippen... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 dubbelpost ach, naar de slacht gaan die beesies toch een keer, dus voor de boer? hmm, hij zal er wat meer werk aan hebben, verder worden ze er meestal niet veel minder van, en mn ex- schoonvader had ook kippen... *van te voren sorry voor het taalgebruik* WAT BEN JIJ EEN DOOIE LUL hoe denk je dat het voelt als ze ineens heel je leven overhoop trekken en er binnen nu en no time je hele bedrijf volstaat met vreemde lui die "even" al het vee wat je hebt ter plekke slachten? veel boeren zijn er psychisch helemaal wappie wappie van geworden als je bedrijf geruimd word heeft dat een hele grote impact op de mensen die er wonen en als er geruimd word word vaak alles wat er leeft behalve de mensen geruimd dus ook al je honden, paarden en katten wij hebben het thuis net niet meegemaakt omdat wij toendertijd met de varkenspest net buiten de ruimingscirkel vielen ik kan je alvast vertellen dat dat een hele spannende tijd is en dat je dan echt stress hebt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 ach, naar de slacht gaan die beesies toch een keer, dus voor de boer? hmm, hij zal er wat meer werk aan hebben, verder worden ze er meestal niet veel minder van, en mn ex- schoonvader had ook kippen... Empatisch vermogen iemand? Zoals 12 Gauge uitlegt zie ik geen verschil tussen geruimd worden bij een boer als dat de overheid besluit om jouw hele inboedel fe confisceren. Allemaal voor het grotere goed natuurlijk. Gaarne wat subtieler je mening ventileren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
proppert Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 nou en mijn mening is dat ik het flauwe kul vind, ik heb dit ook meegemaakt, en voor mij zijn het beesten en die boeren beuren hun centjes, mn halve familie is boer en die vinden het ook lastig natuurlijk maar tzijn beesten voor mij en geen mensen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.