Ga naar inhoud
GENEGEERD

Machete 2.0


Nonkel Jones

Aanbevolen berichten

Inderdaad erg handig zo'n machete, want stel je voor dat de plantsoenendienst in je dorp stopt met schoffelen.

 

Voor de liefhebbers; Marktplaats 651461874

 

Ja, of wanneer je BOL in Burgers Bush is...

 

@Dick Berts heeft natuurlijk wel (weer) gelijk... Een machete is een kek hebbedingetje, maar in 0031 heb je d'r geen f*ck aan...

 

En ja, zoals gezegd heb ik ook een machete, voor als eh, de dinges, en euh, nou ja, stel dat die lianen, of eh, bamboe en eh... OKAY! Ik vond het gewoon stoer en ik kan er geen reedT mee... :p

 

Grtn.,

 

Indiana Bravo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 2 weken later...

Heel zonde dat je een stukje geschiedenis om zeep hebt geholpen. De hoge waarde van goed gereedschap waar je het hier over hebt gaat hier in werkelijkheid niet op.

Dit is namelijk de verzamelaars waarde.

Het is welliswaar een zeer goed kapmes maar deze kun je ook nieuw kopen in dezelfde kwaliteit maar voor een stuk minder.

 

Een verdrietig blank wapen verzamelaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...