Johnny BravoNL Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Inderdaad erg handig zo'n machete, want stel je voor dat de plantsoenendienst in je dorp stopt met schoffelen. Voor de liefhebbers; Marktplaats 651461874 Ja, of wanneer je BOL in Burgers Bush is... @Dick Berts heeft natuurlijk wel (weer) gelijk... Een machete is een kek hebbedingetje, maar in 0031 heb je d'r geen f*ck aan... En ja, zoals gezegd heb ik ook een machete, voor als eh, de dinges, en euh, nou ja, stel dat die lianen, of eh, bamboe en eh... OKAY! Ik vond het gewoon stoer en ik kan er geen reedT mee... Grtn., Indiana Bravo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 @Johnny BravoNL. Bovendien kun je beter niet in mijn buurt lopen met zo'n speelgoed ding, als ik met mijn 'machete' onkruid aan het bestrijden ben http://www.sabels.net/index.php?option=com_content&view=article&id=22&Itemid=18 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 @Johnny BravoNL. Bovendien kun je beter niet in mijn buurt lopen met zo'n speelgoed ding, als ik met mijn 'machete' onkruid aan het bestrijden ben http://www.sabels.net/index.php?option=com_content&view=article&id=22&Itemid=18 Ik had hem al zien hangen Dick Als ik aangevallen word door bamboe, bel ik jou! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 3 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Inderdaad erg handig zo'n machete, want stel je voor dat de plantsoenendienst in je dorp stopt met schoffelen. Voor de liefhebbers; Marktplaats 651461874 Inderdaad Dick. Voor dat geld kun je beter twee rieken kopen. Staat ook beter in een flatje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 15 maart 2013 Delen Geplaatst: 15 maart 2013 Heel zonde dat je een stukje geschiedenis om zeep hebt geholpen. De hoge waarde van goed gereedschap waar je het hier over hebt gaat hier in werkelijkheid niet op. Dit is namelijk de verzamelaars waarde. Het is welliswaar een zeer goed kapmes maar deze kun je ook nieuw kopen in dezelfde kwaliteit maar voor een stuk minder. Een verdrietig blank wapen verzamelaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.