Nonkel Jones Geplaatst: 2 maart 2013 Delen Geplaatst: 2 maart 2013 Ik kocht hem een paar jaar geleden van een dame die hem in haar keuken had hangen om... peperkorrels te malen @Heksenboot. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 2 maart 2013 Delen Geplaatst: 2 maart 2013 Ik kocht hem een paar jaar geleden van een dame die hem in haar keuken had hangen om... peperkorrels te malen @Heksenboot. Ja, dat werkt natuurlijk wel weer perfect. En andere kruiden ook wel denk ik. Geen noten en vochtige zaden, daar kan je beter een gehaktmolen voor nemen, dat werkt erg goed om zelf je pindakaas/notenkaas te maken. Hehe, ze hield wel van een pittig bakkie, die dame. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gemini Geplaatst: 1 april 2013 Delen Geplaatst: 1 april 2013 Met een vijzel is het ook prima koffiebonen malen,zojuist geprobeerd: monkey-proof systeem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
popeye Geplaatst: 2 april 2013 Delen Geplaatst: 2 april 2013 Wij hebben 2 vijzels die ik eigenlijk naar de kringloop wilde brengen omdat ze in de weg staan. Maar niet doen dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.