Ga naar inhoud
GENEGEERD

Afval, hygiene & Recycling


dR3

Aanbevolen berichten

In 1 pan koken of dingen bereiden. Bij de volgende keer gaan de bacterien van de vorige keer toch kapot.

 

Verder als je gaat eten. Eet van een goed dik katoenen lap op een plank. Katoen is goed wasbaar gewoon even in kokend water. Drogen in de zon (vuil verbleekt in de zon)

 

Klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Toen ik vandaag weer naar de verzamelcontainer voor plastic afval liep (eerste keer in 2mnd) vroeg ik me af: kun je nog iets met dat plastic restafval? Papier, blik, metaal, glas, gft, kleding etc kun je prima scheiden of zelf hergebruiken. Maar kun je nog wat anders doen met plastic restafval? Ik probeer zo min mogelijk plastic te kopen of te voorkomen dat ik het krijg (nee-nee sticker bespaart in plastic verpakte folders, neem zelf een tas mee naar de supermarkt etc), maar je wordt er praktisch mee doodgegooid.... Iemand ideeën of tips?

 

Opnieuw omzetten in brandstof.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik vandaag weer naar de verzamelcontainer voor plastic afval liep (eerste keer in 2mnd) vroeg ik me af: kun je nog iets met dat plastic restafval? Papier, blik, metaal, glas, gft, kleding etc kun je prima scheiden of zelf hergebruiken. Maar kun je nog wat anders doen met plastic restafval? Ik probeer zo min mogelijk plastic te kopen of te voorkomen dat ik het krijg (nee-nee sticker bespaart in plastic verpakte folders, neem zelf een tas mee naar de supermarkt etc), maar je wordt er praktisch mee doodgegooid.... Iemand ideeën of tips?

 

je kan bijvoorbeeld van plastic tasjes en zakken draad maken, @Stuudje liet me daar ooit eens een filmpje van zien

http://weethetsnel.nl/instructie/814-Hoe-kun-je-plastic-garen-maken-van-plastic-tassen-Dubbele-plastic-draad

volgens mij is dit de link, ik hoop dat ie het doet, en dat je er wat aan hebt ( ook wel handig ;) ). Maar dit is één ding, er zijn nog zat dingen maar daar kan ik even zo snel niet op komen. Probeer dingen uit zou ik zeggen.

 

je kan ook een wespenval maken van een PET-fles, of plantenbakjes van halve flessen, of kweekbakjes van schaaltjes enzo. Be creative :cool:;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...